Salam, blog ini diwujudkan bagi menjawab segala keraguan, kekusutan dan sejarah peristiwa paling kontroversi pada tahun 1998. Hanya yang benar lagi benar berpaksikan hujah dan bukti bagi menentang segala hipokrasi, pembohongan insan munafik Anwar Bin Ibrahim. Yang hak tetap hak yang batil akan lebur. Hanya kuasa Allah yang akan menentukan di mana kita berada.
DARI RAKYAT UNTUK RAKYAT, KITA HARUS BERANI BERSUARA bagi menentukan di mana kedudukan pemimpin kita samaada di singgahsana atau dicantas di mahkamah dunia.

SAMA-SAMALAH KITA MEMANJATKAN DOA AGAR KEBENARAN DIDATANGKAN DENGAN KADAR YANG SEGERA OLEH ALLAH S.W.T BAGI MENYELAMATKAN BUMI MALAYSIA DARI PENGKHIANAT NEGARA....

SALAM PERJUANGAN DARI UMMI HAFILDA BINTI ALI

Sunday, March 6, 2011

ANWAR DISESAH DI KERDAU DIDEPAN PENYOKONG TEGARNYA, BERUCAP HANYA 20 MINIT, PANAS SEPERTI CACING KEPANASAN

Assalammualaikum,sudah lama tidak menulis, al maklum sibuk berceramah disana sini tiap malam samaada di merlimau mahupun di kerdau.Apa pun pandangan penyokong tegarnya terhadap saya, namun nawaitu saya amat jelas bagi mematikan segala dakyah pembohongan al juburin dan azmin selama 13 tahun di talqinkan dan dikuburkan sama sekali.Kesian orang melayu tertipu, sampai berpecah 3, mereka peduli apa, janji dapat kuasa mengkayakan keluarga dan kroni-kroni mereka, yg menjadi mangsa adalah rakyat jelata.

Maka sebab itu saya terpanggil membenamkan segala hipokrasi mereka, bagi mereka yg masih taksub kepada juburin, perbanyakkan lah solat dan istiharah dan berdoa allah tunjukkan kebenaran dan beri anda jawapan, benci saya pun tak pe, yg penting anda tidak terus BERSEKONGKOL DENGAN ORANG YG NABI TAK MENGAKU UMAT DAN AGEN YAHUDI YG BERHAJAT BESAR UNTUK MENGHANCURKAN NEGARA.

Bukti apa lagi, segala sijil saham yg dah ditonjolkan bernilai puluhan juta sebagai imbuhan perkhidmatan seks oleh samsidar kepada anwar yg saya buktikan pun anda tak percaya, kronologi cerita dari tarikh setahun sebelum anu war di pecat pun anda tak percaya, warkah keramat perihal salah laku tpm bertarikh 5 ogos 1997 pun anda tak percaya, tapi bagaimana nak memadamkan sejarah bukti penangkapan saya oleh 50 polis dan penderaan saya tanpa henti selama 48 jam, tahanan rumah selama hampir setahun ,pemaksaan surat akaun bersumpah yg mengaitkan saya dengan teori konspirasi yg didraf oleh sijuburin, apa kah sejarah itu boleh direka reka atau dipadamkan sahaja dari rekod polis bukit aman, semuanya adalah realiti dan benar-benar telah terjadi, so di manakah otak biol dan samdul anda wahai penyokong-penyokong tegar parti kencing rakyat.

Bukti yg nyata terbaru, pertembungan saya dengan sijuburin di kerdau , berdepan lagi, kenapa LARI SELEPAS 20 MINIT, APA PUNGGUNG KAU PANAS KE NUAR, ATAU TELINGA KAU TERBAKAR TAK TAHAN DENGAR SEGALA KEKEJIAN DOSA KAU YG DITELANJANGKAN DIDEPAN UMUM,SERTA PENIPUAN DAN LAKUNAN KAU SELAMA INI. Tak pernah sijuburin berceramah hanya 20 minit dengan nada yg lemah tak bermaya, selalunya berapi-rapi memaki hamun najib, rosmah, dan kerajaan tapi hari tu mcm orang yg menunggu nak dihukum gantung. Ha ha baru kau tau, langit tak selalu cerah,buku bertemu ruas, kalau pemimpin umno kecut perut dengan kau nak berlawan, tapi dengan aku kau lari lintang pukang.KALAU TAK BENAR, KENAPA AKU BEGITU BERANI MENYESAH KAU DENGAN BERAPI RAPI TEMPOH HARI DIDEPAN RIBUAN PENYOKONG KAU.KENAPA, KENAPA????????

Itu belum lagi PELURU BERPANDU KU YG AKAN DILANCARKAN TIDAK LAMA LAGI, KECUALI KAU DAN AZMIN BERTAUBAT, MASA TU AKU RASA HAH, BARU KAU MENYESAL MEMBOHONGI RAKYAT SELAMA INI DENGAN IMEJ ISLAMIK KAU ANAK BERANAK, TAPI SEMUA MUNAFIK, PELAKUN HANDALAN, GUNAKAN ISLAM NAK SILAP MATA DENGAN RAKYAT YG BIOL DAN SAMDUL,TAPI INGAT WAHAI ANWAR DAN KELUARGA, AZMIN DAN SAMSIDAR, KAU BOLEH TIPU BERBILLION MANUSIA DIDUNIA, TAPI ALLAH YG SATU KAU TAK BOLEH TIPU, TUNGGU HUKUM KARMA BUAT KAMU SEMUA.Sekarang pun dah nampak orang-orang kanan, kawan-kawan baik mula menjadi musuhmu.

Apa pun wahai penyokong setiaku terimaksih lah diatas segala sokongan dan doa, serta sudi-sudikan lah tengok video saya berentap dengan anu war dlm blog parpukari atau gambar-ganbar dlm blog gap dan minaq jinggo,SERTA JANGAN LUPA BELI PAPER THE STAR HARI INI PAGE F22.

Assalammualaikum, ketemu lagi, moga kemenangan buat calun BN di kerdau dan merlimau, amin.

105 comments:

Anonymous said...

go kak ummu go!..kami sentiasa dibelakang anda..tabahlah dalam membuktikan kebenaran.

Anonymous said...

As salam ummi,

You are the BEST.....


Mimie

Anonymous said...

Kebenaran sudah terserlah sekarang,tapi penyokong PR tetap masih bebal.

Anonymous said...

bagus doa Ummi tu... gerenti nuar anugayrah n assmean xkan berani suruh orang doa camtu ..
cuba cabar dia buat camtu Ummi.. ni x payah guna fatwa sesiapa.. guna logik je.

tetapkan nawaitu..
i now know why ALLAH choose u to be t one... not evrybody gifted to do wat u r doing now
even menteri pertahanan Malaysia pun x seberani Ummi
doa dari insan kerdil ini sentiasa mengiringi perjuangan Ummi.... semoga Allah merahmati, merestui, memberkati dan melindungi Ummi.

Anonymous said...

Syabas Ummi. Tak pernah kita lihat Anwar macam tu. Tak ada pemimpin UMNO yang mampu melakukan seperti Ummi. Lemah longlai Anwar tak bermaya..lari lintang pukang.

Teruskan Ummi.Ganyang Anwar. Ganyang Anwar. Ganyang Anwar.

Ruzi Shuib said...

you must keep your last missile save before Anuar & Azmin can destroy it.
Lets prevail the truth !!.

Mahasiswa said...

Salam kak ummi,

Teruskan perjuangan. Cuma nasihat saya berkenaan 'peluru berpandu' yang masih tidak dibongkarkan lagi tu, boleh tak kak ummi reveal pada sesiapa kenalan yg terdekat dahulu atau jadikan ia dalam bentuk catatan supaya in case anything happens (nauzubillah)u have a back up...

Saya percaya nyawa kak ummi dlm bahaya dan mereka akan buat apa sahaja utk melenyapkan bukti...saya ulang..APA SAHAJA untuk lenyapkan bukti.

Doa dari kami, moga Allah akan melindungi keselamatan orang yang benar. Moga kebenaran akan terus tertegak dan kebathilan akan musnah.

Go Go Go...we support u!!!!

Anonymous said...

Terima kasih kak Ummi, usaha kakak akan terbalas dengan keputusan PRK Kerdau dan Merlimau mlm ni. BN pasti memang besar, calon yg dipilih pula pasti akan berkhidmat sebaik mgkn utk rakyat.

Namun, bnyk lagi usaha2 perlu dilakukan utk menyedarkan rakyat bahawa siapa sebenarnye Al-Juburi tu? Ape yg saya nmpk, Al-Juburi tu dah semakin ketandusan modal utk menipu org ramai, jd terpaksa mainkan isu buku kaler kunyit dia tu, crite pasal Mesir, pasal pemimpin luar sanjung dia (baca pemimpin pro-Yahudi), setakat itu je la yg dia blh bg ceramah.

Tak pernah pun kedengaran Al-Juburi tu nk saman kak Ummi selama kemunculan semula Kak Ummi kepersada politik tanahair ni. Kalau dgn musuh politik lain, garangnye tak kenal tpt. Dimaki, dicarut setiap org yg dibencinya terutama Tun M dan Najib. Tp, dgn seorg taraf 'nyamuk' langsung tak brani nk sebut.

kah kah kah kah, apakah itu menandakan riwayat politik Al-Juburi sudah sampai ke penghujungnya sebelum melapor diri ke Buloh River tak lama lg???

Berdoalah.... semoga kebenaran akan muncul dan kebatilan akan tumpas suatu hari nnt.

Anonymous said...

Salam Ummi, great job. That fella lari lintang pukang. Yup I read the star article under Focus ,page F22. Fantastic article about your perjuangan. You have the right to inform the public what happened. Your effort and keazaman are really amazing and deserve of praise. All the best.

bzz said...

Kak, saya ada baca satu komen dkt blog tn Syed. Dia hairan, kenapa akak bawak document sana sini.

Kita org tak pasti, tp nampak dari utube, mcm ori. So, kita org harap akak jaga diri bebaik. Takut nanti si pengkhianat ni terdesak nak dokumen tu balik.

Apehal pun, kita org tahu, akak lebih mengetahui. Good luck, and tolong selamatkan Msia dari penjubor2 tegar.

cintakan tanahairku.. said...

as salam....

baru anu_war tahu.. buku bertemu ruas kan.... dulu masa ko berkuasa anu_war puas ati ko guna kuasa nk jahanam kan ummi.. last2 ko yg jahanam... ko ingat ade yg lebih berkuasa dari ko anu_war... dan terlupa pada nik_ajis.. syurga bukan bawah tapak kaki nik ajis..

semoga ALLAH S.W.T buke kan pintu hati mu wahai anu_war dan konco2 nye... dgn ummi pun ko tkt nk saman.. kenapa anu war kenapa..? bukan kah LAWAN TETAP LAWAN... mana nye LAWAN ko?? aku tahu.. mungkin anu_war atau as_min membaca blog ummi nie... berTAUBAT SEBELUM TERLAMBAT wahai anu_war dan konco2...

tak lupe pada HARAKAHAHAHA PUIHHH..lepas edit gambar ummi kate plak kesilapan ye.. kesilapan kepala hotak lu... x pndai pulak mintak maaf nye... fuck PAS..

syabas AKAK UMMI... cume berhati2 lah... mungkin ade yg x puas ati dgn kak ummi... tp ALLAH S.W.T tu lebih berkuasa dari segala2 nye... dan bukan kuasa nik_ajis yg menentukan segala nye...

UNDI PAS MASUK SYURGA(pale otak lu)
UNDI PKR JILAT AL-JUBURI..
UNDI DAP fikir sendri..

ajim san said...

HIDUP KAK UMMI HAFILDA. SAYA NAK JADI ADIK ANGKAT KAK UMMI!!!!

DOWN WITH THE DEVIL ANWAR!!!

Anonymous said...

tahniah ummi.. kerja kuat team BN serta pejuangan ummi n bekas orang2 kuat pkr kian menampakkan hasil!!
walaupun diorang kata cerita ummi cerita basi, cerita orang desperado... kerdau & merlimau won with bigger majority!

Anonymous said...

saya ada masaalah besar..SAYA DH JATUH CINTA DGN UMMI!!..APA PERLU SAYA BUAT!! KEAZAMAN DAN KECEKALAN UMMI BENAR2 MEMBUAT SYA KAGUM..I LUV U UMMI!

Anonymous said...

Alhamdulillah.

BN menang di kedua-dua DUN.

Ada usaha Ummi disini dan ramai lagi dari BN. Teruskan usaha Ummi. Selagi BN utamakan rakyat dan orang orang Melayu dan Islam. InsyaAllah 'momentum' ini akan bertambah kuat dan berterusan.

PRU ke 13 nanti Ummi boleh lawan Azmin. InsyaAllah.

Shah Alam 7.

Tai said...

Baguslah BN dah menang besar. Kerajaan perlu teruskan momantum membela rakyat. kepada akak, teruskan perjuangan dan berhati-hati. Dokumen-dokumen tu saya syorkan, buat back-up. Ini amat bahaya.

Anonymous said...

Salam Ummi...

Kejayaan BN hari ini signifikan kepada pendedahan anda di dalam kempen...

Atas segala desakan dan semua templak anda kepada Anwar, ada sedikit rasa takut sy atas kekejaman lebih dahsyat akan Anwar turunkan pada kamu...

jadi, sy mohon kpd anda berhati-hatilah dan jg lah keselamatan anda.

Teruskan perjuangan...

Anonymous said...

PAS.. cut the string lose... Anwar Al Juburi is a LIABILITY to you ..

Anonymous said...

just nk share 1 story ttg PAS yg mmg bhati busuk. kawan aku bgtau aku yg org2 PAS ni mmg keji sbb pemikiran bdk2 sekolah rendah pn nk dirosakkan. sepupu kawan aku ni bru jek sekolah rendah..tp dia bgtau ada org2 PAS ni dtg sekolah dia n bgtau org UMNO kafir la..xkn msuk syurga la..dll..maka adk sepupu kawan aku ni bgtau yg pakcik dia UMNO tp sembahyang n ISLAM..terdiam org PAS ni...mmg keji gila la..apasal la org2 PAS ni nk merosakkan n mghasut pemikiran bdk2 kecik..mcmni ke bjuang kerana agama.mcm haremmm jek.

Anonymous said...

BANTAI DAN JAHANAMKAN KAKI JUBUR TU.. DIA LAH PEROSAKAN NEGERA...DEPAN CAKAP LAIN BELAKANG BUAT LAIN.. BAB BELAKANG MEMANG SINONIM DGN ANUAR TU...MCM ISI DGN KUKU, MCM AUR DGN TEBING..SYABAS GUA SOKONG LU..TAPI AWAS PASTIKAN 'KESELAMATAN DIRI" TAKUT NANTI PUAK2 JUBUR NI ANCAM NYAWA UMI, dia duit byk semua benda dia boleh lakukan...PASTIKAN SI RAJA JUBUR NI DIKAPANKAN DAN DI NYAHKAN DARIPADA POLITIK TANAH AIR...

yusof amin said...

SALAM KAK UMMI, SEMOGA ALLAH LINDUNGI KAK UMMI DARI SEGALA BALA DAN TERUS BONGKAR SALAH LAKU ANAK HARAM JADAH TU SAMPAI IA DI SUMBAT DI SUNGAI BULOH BUAT JANGKA WAKTU YANG PANJANG.SEKARANG NI DAH RAMAI RAYAAT DI SELURUH MALAYSIA DAH MENGENALI SIAPA SEBENAR NYA SI KAKI LIWAT NI, MALAH YANG HADIR MENDENGAR CERAMAH NYA MALAM TADI HANYA LAH NAK TENGOK MUKA SI PELIWAT DARI DEKAT SEBELUM DIA DI HUMBAN KE SUNGAI BULOH,INSYALLAH. SI JUBRI HANYA BERANI PAPAR ENVELOPE KOSONG YANG KONON DIA ADA BUKTI, PERKATAAN < SAYA ADA BUKTI > SELALU DI PERKATAKAN NYA DI SEMUA CERAMAH TAPI DARI DI BUANG 1998 HINGA KINI TIDAK ADA SATU BUKTIPUN, SEMUA BUKTI SALAH LAKU SI JUBRI NI ADA PADA UMMI.MENGAPA DIA TAK BERANI SAMAN UMMI,SI JUBRI KAN SUKA SAMAN ORANG,SAMAM TUN MAHATHIR RM100MILLION DAN YANG LAIN2 SEMUA NYA RATUS MILLION. TERUS KAN CERAMAH BIAR SAMPAI SEMUA PENYOKONG2 TINGGAL KAN SIJUBRI KESEORANGAN DENGAN BINI NYA SI IKAN KERING SEPAT.<> HIDUP UMMI HAFILDA <> MAMPOS SI JUBRI<>

Anonymous said...

lain kali bila anuar@aljuburi hadir untuk ceramah pakatan , BN mesti bawa umi dan pentas ceramah tu jangan jauh gila.. mcm di kerdau amat cantik pandai jentera BN disana, Syabas..Gua ingat Puak2 pas nak kenakan Anuar Aljuburi ni .. Lari mcm anjing Kurap lagaknya dia malam tu.. Pak Mertua aku kata PADA MUKA DIA...Tak abis2 nak Fitnah orang, Kena dengan UMi tercabut ekor si juburi tu..

Anonymous said...

alhamdulillah ummi bn menang di merlimau dan kerdau.tahniah pada kepimpinan di atas. setinggi2 penghargaan ke[pada pm dan tpm.merendah sekali tpm dengan kemenangan diatas alhamdulillah.jangan merasa selesa kerana itu baru piliihahran raya kecil bukannya pru 13 banyak lagi perkara yang perlu dilakukan untuk keselesaan rakyat.
semalam ada ceramah anuar di tokun taklah seramai sepertian tidak disentuh langsaung cabaran ummi dan macam biasalah dia ini orang penting h dahulu dabis semua pemimpin2 timur tengah hubungi dia untuk mendapatkan pandangan dan langkah2 yang perlu dilakukan. punyalah dok chong habis tenganga dan itulah pertama kali yang nampak macam tau nak kalah dlam pilihanraya ini. terbukti.
alhamdulillah.
insyaallah ummi ditempat yang benar jaga diri baikdan susun strategi atau back up tentang apa2 kemungkinan boleh berlaku dengan si aljuburini (meminjam kata-kata pemimpin besar mat sabu di ceramah dekat sekolah juru dulu........

Anonymous said...

THANK U CIK UMMI HAFILDA. ANDA TELAH BEKERJA KUAT UNTUK MEMBANTU CALON BN DI DUN KERDAU.

UCAPAN BERAPI TELAH MEMBUAT ANWAR LARI LINTANG PUKANG. TAK PERNAH DALAM SEJARAH ANWAR MEMENDIKKAN CERAMAH KERANA TAK TAHAN SERANGAN BERTUBI-TUBI DARI CIK UMMI.

TAHNIAH!

Anonymous said...

alhamdullillah . ceramah video lepas, tengok gelagat anwar bukan macam orang biasa,

kalau dengar cerita mak saya, dulu la anwar konon tak nak salam dengan perempuan ( masa abim dulu, kita tau lelaki bukan murhim tak boleh bersentuhan dengan perempuan) anwar juga ada sekolah swasta sendiri pada masa tu, lepas tu bila masuk amno, saya bukan salah amno,cuma bila nampak perbadi beliau tak serupa bikin, kalau nak ikutkan anwar cuma belajar dalam bidang pengajian yang saya tau bukan related dengan ekonomi, tapi telah menjadi menteri kewangan,
2. dan saya tau juga lankhorst dulu memang ada related dengan anwar dan kroninya ..

Anonymous said...

Tak de kata yg dpt mengganbarkan bagaimana puasnya saya rasa melihat si aljuburin mencicit lintang pukang...

puas saya rasa, kerana dialah org melayu BERBEPECAH BELAH..

TERUSKAN usaha murni kak umi...

i love u...

gerakan melayu bersatu..

Zek said...

Sudah sah Anwar telah menjadi liabliti kepada PAS.

Dimana sahaja Anwar datang berceramah untuk membantu kempen PAS mutakhir ini, pasti kalah. Ada orang PAS yang sedar perkara ini. Maka sebab itu mereka larang Anwar datang berceramah. Ramai orang sudah sedar bahawa Anwar pembohong kerana dah banyak sangat bukti dia berbohong. Kalau nak disenaraikan boleh buat satu buku.

Itu sebab berpuluh-puluh rakan-rakan rapatnya kecuali Azman Ali semuanya dah meninggalkan dia. Dia sudah tidak ada lagi orang yang hebat2 dapat membantunya. Parti PKR dah jadi parti keluarga. Presiden Isterinya. Naib Presiden anaknya sendiri Nurul Izzah dan dia sendiri ketua Umum. Macam mana orang nak percaya kepada parti tersebut. Ia diwujudkan hanya semata-mata untuk meletakkan Anwar jadi PM sahaja. Tak lebih dari itu.

Kes liwatnya sudah masuk ke peringkat penghujung. Segala bukti sudah jelas. Air mani yang terdapat pada anggota Saiful adalah kepunyaan insan Y. Dan insan Y itu sudah terbukti jelas kepunyaan yang tertuduh.

Semua tuduhan Ummi tak pernah dijawab. Tuduhan Ummi yang berat2 itu patutnya dicabar kesahihannya. Kenapa diam sahaja. Kenapa tak saman. Kenapa tak bersumpah seperti yang dilakukan oleh Saiful.

Semua ini membuat majoriti rakyat berfikir. Dalam mereka berfikir mereka sudah jumpa jawapan yang benar. Mereka amat yakin Anwar bersalah tanpa ragu-ragu lagi.

Anonymous said...

Saya dulu ahli PAS kemudian masuk KEADILAN .Saya rasa puak puak PAS dan Keadilan ni suka buat kecoh dan kuat Emosi.Tak pernah nak komen pemimipin mereka kalau tak puas hati dan ada sahaja yang tak betul.Mereka suka sensaikan berita yang kecil2 di surau2 dan kedai kopi atau sewaktu kenduri.Senanag cerita suka ceritakan kesalahan pemimpin kerajaan walaupun belum tentu kebenarannya.Itu sebab mereka mudah dipengaruhi untuk berbuat sesuatu yang tak pernah mereka lakukan selama ini.Puak-puak PAS asyik makan ubat kuat dan cuba cariibu tunggal untuk dijadikan kawan untuk bersuka ria.Kalau tak percaya campurlah mereka.Keluar dari surau sembang di kedai kopi kutuk kerajaan dan sembang tentang perempuan dan ubat kuat.
Ummi teruskan perjuangan mu sebagai SERIKANDI NEGARA,sehingga titisan darah terakhir.ALLAH merhamati usaha kamu yang jujur dan ikhlas.Moga kamu dibri kekuatan dan kau dapat lihat Si ALJUB dan Azmin tersungkur dan bertaubat didepan matamu.Jika mereka bertaubat itulan petanda yang perjuangan kau selama ini diberkati.Orang yang disekeliling mereka nilah sebenarnya musuh mereka.Ummilah sebenarnya sahabat mereka yang selalu meminta bertaubat sebelum teus sesat.Itulah hikmahnya yang ALLAH berikan kepada UMMI.Jujur dan Ikhlas.

Anonymous said...

Hang pa ni bagi la aku chan nak berceramah jangan dok hingaq sgt. Aku buat ni pun sebab nak bagi tau satu dunia yang PAS memang bodoh bebal dan tuli. Dengan aku ni pun depa percaya hidup2. Nik Aziz tu kalau hang pa nak tau bau hancing dok kena kencing ngan aku. Hang pa bagi aku baik2 dulu dgn PAS supaya PRU13 BN/UMNO menang besar

matdeboq said...

Salam Sejahtera,
Semoga Jihad Cik Ummni di berkati ALLAH S.W.A. !!;;Tapi

sayugiaA. !!;;Tapidi ingatkanUmmiberwaspadaterhadapsemogamusuh2disekelilingMerekatak akanberdiamterhadapdiriangkatbenderaberdiambenderabagitusajaangkatDalaminihalCikUmmilebihinimaklumTapilebihperludi ingatkanharus lahberwaspadaTapiTeruskanberwaspadaTeruskanharus lahberwaspadadi ingatkanharus lahmaklumdi ingatkanUmmilebihsajabagitutak akanMerekadisekelilingberwaspadaterhadapUmmiberwaspadasayugiasaja.

Dalam hal ini Cik Ummi lebih maklsyabaspi perlu di ingatkan harus lah berwaspada.

Teruskan JIHAD mu.
The truth always prevail, it speak for itself.
Expose whatever matter's.. that will dispose them.
The fear's that you strike upon them and the tremor they felt.Or who ever concern.

The chilling effect and their pride are shattered to pieces.
They may denies it and says thing thou.

The worries are worsen and are written on their faces. Day by days.

Anyway syabas ..Bravo..Please do carry on.
Thank you.. wassalam.!!

saudi126 said...

Anu-war dah kalut kepala dah serabut serba serbi jadi kalut,penyokong kuat semua dah cabut yang tinggal semua dah semput.

Anonymous said...

Terima kasih umi kerana menyumbang keyakinan dan kekuatan semangat yang bukan sedikit kepada penduduk kerdau untuk terus berdiri teguh di belakang BN. Semoga Allah sentiasa merahmati dan melindungi umi sekeluarga.


Hati Pilu

HHalem said...

Ummi Tahniah diatas ceramah dan video klasik yg di keluarkan oleh Parpukari.


Hati-hati sebab lama-lama cemuih dengaq sebab tidak ada tindakan positif susulan.

Frm HHalem

Anonymous said...

Salam semua

Usaha ummi telah memberikan suatu impak yang sangat besar kepada BN di Kerdau dan Merlimau dengan majoriti yg bertambah besar. Ini petanda rakyat sudah muak dan menyampah akan tipu helah dan pembohongan Anwar dan konco2nya selama ini. Pas yg bersekongkol dgn Anwar telah di tolak oleh penggundi.
Teruskan perjuangan wahai Ummi supaya rakyat keseluruhan akan lebih jelas ttg teori konspirasi yg mereka cipta selama ini untuk menjatuhkan pemimpin BN.

Satu hal yg saya nak ingatkan kepada Ummi, jagalah keselamatan diri baik-baik kerana musuh anda ada di mana-mana. Pihak PR melihat Ummi sebagai satu ancaman yg paling besar buat mereka. TK.

Unknown said...

YES.....Good job Ummi....
Berani kerana benar...TAKUT kerana salah...Itulah yg paling suit utk AnuWAR yg munafik tuh...Masih lagi nak menegakkan benang yg basah tuh...
Buat penyokong PKR & PAS tuh udah2 lah tu bagi sokongan kat AnuWAR munafik tuh...Jangan butakan hati...Jgn menang sorak, kampung tergadai...

awatcheq said...

Salam Ummi..

Keberanian anda terserlah. Alhamdulillah kita sama2 doakan Malaysia kembali makmur selepas ini. Hancur bumi Malaysia dengan manusia munafik yang menggadaikan bangsa dan negara ini.

Take good care of yourself.
Orang Edgecumbe Road.
Penang

Anonymous said...

Di dunia sudah terasa sesah...inikan di dalam kubur nanti...leh jadi sempit kubur nanti.....
Apa2pun ini kemenangan dunia....

Berjuanglah untuk agama,bangsa dan negara....

Malaysia adalah hak kita semua...bukannya mereka....

Anonymous said...

HATI-HATI SENJATA TERAKHIR ANWAR
dipetik dari forum Cari.com.my


1. Anwar dalam keadaan terdesak. Pertama, terdesak untuk menjadi seorang PM. Kedua, terdesak untuk berkuasa untuk elak dari dipenjarakan atas kesalahan meliwat. Anwar semakin terdesak apabila peristiwa sebenar 1998 yang diputarbelitkan oleh Anwar dahulu kini didedahkan oleh Ummi Hafilda dengan jelas mengikut kronologi.
Keterdesakan Anwar semakin bertambah lagi dengan PRU13 yang semakin hampir.

2. Ada dua senjata yang dijangka boleh digunakan oleh peliwat malang tersebut.

3. PERTAMA, Anwar akan berusaha untuk menimbulkan huru hara dan demontrasi seperti di Mesir dan Libya. Tujuan sebenar, Anwar mahu dirinya ditangkap di bawah ISA dan tidak dibicarakan. Ini juga mengelakkan dirinya dipenjarakan kerana meliwat. Pada Anwar, lebih baik dipenjarakan di bawah akta ISA dari dipenjarakan di bawah kesalahan meliwat. Rakyat kononnya (fikir Anwar) akan melupakan kes liwatnya dan penangkapan Anwar di bawah ISA akan dipolitikkan oleh sekutu politik mereka pada masa depan.

4. Ini bukanlah cerita baru kerana Anwar pernah menggunakan cara ini pada tahun 1998 dengan menimbulkan demontrasi jalanan pada reforBasi 1998. Tujuannya agar dia ditangkap di bawah akta ISA dan tidak dibicarakan. Namun, kerajaan Mahathir tidak berminat untuk menangkap Anwar di bawah ISA begitu saja dan mahu kebenaran didedahkan kepada rakyat dalam perbicaraan liwat dan penyalahgunaan kuasa pada ketika itu.

5. Ini juga menjelaskan tidak ada konspirasi, kerana Mahathir jelas mahu menunjukkan kebenaran dengan tidak menahan Anwar pada tahun 1998 di bawah akta ISA dan mahu dia dibicarakan. Bukankah lebih mudah jika Mahathir menangkap Anwar di bawah ISA? Bukankah Anwar telah menimbulkan huru hara di ibu negara yang memang sengaja Anwar sendiri timbulkan supaya dirinya ditangkap di bawah ISA? (dengan harapan dia tidak dibicarakan kerana ISA adalah penangkapan tanpa dibicarakan) Tapi Mahathir tidak mahu terperangkap dalam permainan Anwar itu. Perbicaraan tetap perlu diadakan. Kebenaran perlu didedahkan- fikir Mahathir.

6. KEDUA, Anwar akan membangkitkan sensitiviti orang-orang Melayu. Tidakkah orang Melayu perasan sejak akhir ini PKR terutamanya sengaja menimbulkan perkara yang menyentuh sensitiviti orang Melayu dan Islam? Ini bukanlah sesuatu yang tidak disengajakan. Tetapi dirancang dan memang disengajakan!!!!

bersambung...

Anonymous said...

sambungan dari.
HATI-HATI SENJATA TERAKHIR ANWAR


7. Anda fikir Anwar sengaja menyokong pluralisme agama tanpa niat tersembunyi? Anda fikir Azizah melaung dengan menolak Ketuanan Melayu tanpa ada agenda tersembunyi? Tujuan? Ini supaya orang-orang Melayu dan Islam bersuara dan berasa marah kepada Pakatan Rakyat. Maka orang Melayu yang bersuara ini dicop sebagai perkauman dan harus dijauhi. UMNO sebuah parti Melayu maka perlu juga dianggap perkauman.

8. Inilah yang mahu ditanam oleh Anwar kepada bukan Melayu supaya mereka berasa khuatir pada orang Melayu dan pertubuhan Melayu yang sebenarnya bukanlah perkauman, tetapi responsif kepada suara PKR yang menyinggung aspirasi bangsa mereka. Ini juga mengekalkan momentum undi bukan Melayu kepada mereka. Jika ada bukan Melayu yang membaca tulisan ini, apa yang berlaku sekarang adalah berpunca dari politiking Anwar yang kotor dan memecahkan perpaduan di kalangan kita yang selama ini erat dan bersatu padu. Negara Malaysia selama ini aman damai dan rakyat berbilang kaum bersatu padu, tiba-tiba datang makhluk dajal bernama Anwar memain dan memperkotak katikkan aspirasi bangsa Melayu, bukan Melayu berasa terancam apabila bangsa Melayu besuara (responsif) , ironinya orang Melayu merasai ancaman yang serupa kerana politik kebinatangan Anwar Ibrahim.

9. Hati-hati dengan dua senjata Anwar dalam berdepan PRU 13 yang semakin hampir. Orang Melayu yang paling perlu berhati-hati kerana Anwar dijangka akan terus membangkitkan sensitiviti mereka dengan harapan mereka akan bangkit dan disalahtafsirkan sebagai perkauman atau ekstrimis baik oleh rakyat Malaysia dan rakyat negara asing.

10. Apakah cara terbaik dalam berdepan dengan provokasi Anwar? Ada baiknya kita bersuara terus kepada Anwar "KAMU SENGAJA MEMPROVOKASI KAMI DENGAN HARAPAN KAMI BERASA MARAH DAN DIJAUHI". Saya percaya Anwar akan terdiam terus kerana niatnya sudah dibaca oleh orang-orang Melayu.

11. Kepada rakyat Malaysia, Melayu, Cina, India, Iban, Kadazan, Orang Asli, semua rakyat Malaysia pelbagai kaum dan agama, mari kita bersatu padu. Jangan biarkan kita terperangkap dalam isu yang dimainkan oleh Anwar yang terdesak dan terus terdesak untuk berkuasa.

12.Hati-hati dengan dua senjata Anwar ini.

13. Saya ulangi, pertama, membangkitkan demontrasi jalanan ala Mesir dengan harapan dirinya ditangkap di bawah ISA dan tidak dibicarakan dalam kes liwat, dan kedua, membangkitkan perasaan marah dan khuatir orang Melayu dengan niat suara orang Melayu yang sebenarnya responsif ini akan dianggap perkauman dan melampau di kalangan rakyat Malaysia.

Anonymous said...

Dok asyik2 cakap 'Peluru pepandu' jer ummi oiii!! bila nak kasi letup nyer?
Igat! anuwar ni jgan main2. yahudi dibelakang dia. Anuwar ni ape saja dia boleh laku kan. sebelum 'peluru pepandu' ummi tu nak meletup, si anuwar ni dah meletupkan ummi dulu, dengan bantuan yahudi. sedangkan negara2 arab yg besar itu pon boleh dihancurkan oleh yahudi ni..apatah lagi dgn ummi ni.
Jadi jgn la tunggu lama2 nak simpan 'Peluru pepandu' tu. Letupkan anuwar sekarang sebelum dia dapat bernafas dgn talian hayat dia tu.

Salam dan Berhati2 Ummi. Jaga keselamatan sebaik baik nya.

bobkaok said...

Teruskan Ummi. Saya dari awal2 lg dah tak percaya dgn An War sebaik saja melihat dan mendengar VCD kes dia menggoda wanita dan separuh wanita awal tahun 20an dahulu. Kalau saya ada kuasa saya lucutkan saja title Datuk Seri tu. Tak bermakna bagi seseorang berstatus begitu.

Anonymous said...

onie....

terpanggil lagi untuk berblog

ALHAMDULILAH 100x, BN menang dengan majoriti yg besar..AMIN

Buat adik ummi... sybas akak ucapkan diatas keberanian dik ummi melawan dan memindas segala tohmah anu war dan pencacainya, yang kini semakin tercepit.... Kebesaran ALLAH swt... membalas segala kemungkaran.....AMIN 100x

Anonymous said...

Apa benda yang ada dalam paper the Star pg 22 tu, paste lah kat sini.

abang z said...

as salam.
semuga Allah melindungi ummi. Rasa bimbang juga dengan keselamatan ummi. Harap ummi berhati hati. Anwar sanggup lakukan apa saja bagi mencapai citacita...bahkan bunuh orangpun . Ummi lebih tahu dalam pekara ini
Apa apapun ummi the best.... tak pernah orang mampu buat sebagaimana ummi. ummi anugrah tuhan untuk selamatkan malaysia dari diperintah oleh kaki jubur.. ANWAR lari terkentot kentot ketika ummi ceramaah sama seperti SYAITAN yg lari terkentot kentok ketika bilal melaungkan azan...
syabas ummi!!!

Anonymous said...

Love yuuu kak umi!!

saya sebgai bangsa melayu beragama islam mendoakan kak umi sentiasa dilindungi-NYA!!..tiada sapa yg dpt membantu disaat ini kecuali DIA yg satu!!! sentiasa memohon petunjuk dr NYA...


*lap air mata*

Anonymous said...

Si Gay tua kecundang dengan seorang perempuan. Bukan dengan keris atau tombak tetapi dengan ayat2 power!

Kak Ummi selepas ini bayangi lah semua ceramah politik Anwar. Pasti di rimas dan terkulai.

Kenapa Ummi sesah dia teruk2 sampai tak bermaya?

Tu lah Anwar, lain kali jangan dajjal kan orang!

Apa2 pun teruskan perjuangan sri kandi Ku!

Anti Gay Tua said...

Saya sekeluarga mendoakan kesejahteraan dan perlindungan atas perjuangan Ummi...Teruskan usaha mendedahkan siapa sebenarnye Anu War dan Ass Min, londehkan segala-galanya biar kite lihat siapa mereka sebenarnya...petualang kepada bangsa Melayu dan negara Malaysia!

You go girl!

Ular Menyusur Akar said...

Kali pertama keluarga PR tidak bersama dalam blog ni. Tengah nangis kerana kalah ke?

Anonymous said...

Anwar nak halalkan kelab GAY di Malaysia kalau dia berkuasa..
President kelab: ANU_ARRR
Timbalan Presiden:AZ_MAINNNN
Bendahari:AZI_ahhhhh
AJK:Tolong isi sapa2 yang berminat..

Aku nak jaga pintu jerrrrr...

Syabas UMMI..Bongkar lagi dan lagi..

Anonymous said...

salam,

i heard news today hakim menidakkan barang bukti yng diambil untuk tujuan pengenalan DNA Anwar Ibrahim.....is this hakim for real atau telah dibayar juta2 oleh si aljuburi yg tak nak serahkan dna dia untuk tujuan penyiasatan kes....apa tunggu lagi tuan hakim, takut ke? atau poket dah penuh....si aljuburi tak nak bagi dgn sukarela (kita semua tau sampai kiamatpun dia takkan nak bagi) so perintah j la through the court suruh malaun tu bagi supaya kes ini boleh diselesaikan.

aku dah muak dgn cerita2 peguam di msia yng tak beretika dan hari ni ditambah pulak ngan cerita tuan hakim yng tak tegas (apa punya sistem keadilan kalau satu kes j boleh ditangguh2 sampai 3 tahun)

my dear umi, u saman si aljuburi ngan kuncu2nya...tapi masalahnya u boleh percaya ke u akan dapat tuan hakim mahkamah yang betul2 adil dan saksama dlm perbicaraan nanti?

tolong sebarkan kemusykilan saya ini kepada semua especially time u buat ceramah terbuka nanti yek.....

Kutip said...

Hari ni, 8 Mac 2011, telah keluar keputusan mahkamah menolak bahan-bahan bukti yang mengandungi dna Anwar yang datang dari lokap polis. Nampaknya susahlah pihak pendakwa nak membuktikan dna pada bontot Saiful tu Anwar punya.

Jadi, kak Ummi apa lagi, bukankah ini masanya kak Ummi lepaskan tropedo yang kak Ummi ada sekarang ni? Lepaskan sebelum terlambat...

Anonymous said...

berhenti lah fitnah ummi

puyee said...

Anwar dah CHECK-MATE dah!!

DNA mesti diambil secara 'live' depan semua pendakwa, pembela, pakar DNA dalam & luar negara.

Selamat jalan anwar ke hotel sungai buloh.

Anonymous said...

assalamualaikum..saya bukanlah nak berpihak2 mana2..tapi kita kaji dulu Islam, baru kita berpolitik..dah kaji, kita amalkan..kita amalkan, pastikan istiqamah..usaha anda nak dedah kebenaran bagus, tp alangkah indahnya jika saudari kelihatan sebagai seorang muslimah yakni muslimah yang sebenar..menutup aurat lah kerna itu kewajipan yang ditetapkan oleh Allah

Anonymous said...

SSDE 3 DUN Batu 3 Shah Alam



ANWAR TERUS DIBOGELKAN


Tempat : Lot 1712, Jalan Landasan, Bukit Kuda, KLANG

Tarikh : 9 Mac 2011 [Rabu]

Waktu : 9.00 malam

Penceramah;

Dato Haji Ahmad Nawawi M Zin – Ketua UMNO Bahagian Shah Alam
Abdul Ghani Haroon – Bekas Exco Pemuda Keadilan Malaysia
Rahim Osman - Bekas Pegawai Khas Anwar Ibrahim
Sdri Ummi Hafilda Ali – adik Azmin Ali

Datanglah beramai ramai…! Sebarkan…!!

Anonymous said...

Assalamualaikum wbt, siapa nak bela nasib manusia semut bukan kaya raya ni....kalau hakim macam tu....

kalau banyak duit gerenti boleh bayar peguam, hakim, walaupun dah terang lagi bersuluh dah bersalah....boleh siap tangguh2 kes sampai 3 tahun lagi....
lepas ni para peliwat dan perogol semua bermaharajalela....semua pakat tak mau bagi dna...

mangsa liwat, rogol yang miskin, susah dan bukan orang kenamaan tidak terbela...

kalau tengok keputusan mahkamah ni....lepas ni bersuka rialah perogol, peliwat, penzalim semua...

Anonymous said...

saya sokong ummi nk tegakkn keadilan,semoga ummi mendapat perlindungan drp ALLAH,cekalkn hati mu ummi,semoga ALLAH bersamamu

Anonymous said...

Buat pembaca sekelian.

Pd sy hakim ni bijak bila menolak barang kes yang didakwa diambil secara tak sah. So, nampak tak senarionya sekarang?

Jd mcmana nak dpt bukti DNA secara sah. Haaa.... di sinilah kantoinya Si Nuar. Dia kenalah bg DNA nya secara sah di depan mereka yg berkenaan.

Kita tengok ada berani ka Si Nuar ni? Apalak alasan dia kali ini.

Drpd: Orang Nogori

Anonymous said...

Sudah lah umi kau bila duit dah habis mulalah nak terjerit2 dulu mas a dapat duit sonyap sopi....apa cerita

Pengundi Atas Pagar said...

Jom ramai-ramai kita beli buku terbaru tulisan Tun Dr. Mahathir

A Doctor in the House: The Memoirs of Tun Dr Mahathir Mohamad

Sebuah buku yang membongkarkan siapakah sebenarnya Anwar Ibrahim pada kaca mata Tun Dr. Mahathir.

triple h said...

belasah jgn xbelasah wahai srikandi kami ummi...

AnnoyinglyAnonymous-LemanPulut said...

Kak Umi!

Pendedahan seterusnya dinanti-nantikan. Walaucamner teknikal sekalipun, tanggapan umum dah tau dah Nuar ni memang kaki nyontot.

Mari kaji pengliwatan Anwar secara perspektif lain pula. Clik Sini untuk bergelak ketawa politik.

Leman

Anonymous said...

sya pon xtau mana b2l mana slh nie...

Anonymous said...

As salam ummi,

Patutnya anu_war sedar2lah dengan perbuatan dia tu. Kat Mahkamah nak buat tangguh2 lagi nak buat apa. Cepat masuk penjara kan bagus dapatlah bertaubat dan dapatlah tumpukan dgn amal ibadat. Ni nak main tangguh2 lagi, kang tak sempat nak bertaubat tak sempat nak beramal utk muhasabah diri lagi rugi.

Sudah2 lah tu Pak anu_war woi, patutnya anu_war patut bersyukur dgn rakyat Malaysia yang nak dia bertaubat yang nak dia masuk penjara supaya sempat bertaubat. Kalau takde anu_war ni kat Malaysia ni pun orang tak akan rindu kat hang pun anu_war woi.

Anonymous said...

nak beritahu semua jangan salahkan Hakim dalam kes ini.Tentu suatu yang berlaku ada hikmahnya.Hakim tu sangat adil tak bias.Yang Hak tetap akan terdiri dan yang batil akan tersungkur.Saiful dan semuanya perlu bersabar untuk menungkatkan iman.Biarlah mereka nak bersuka ria dan ketawa gembira.Kita jangan cemas dengan keadaan ini.Sebenarnya yang lebih cemas sekarang ialah ALJub..dan geng.

Anonymous said...

buku terbaru tun m - a doctor in the house

"I wanted to redeem the honour of malays, malaysians (semua bangsa la..) and malaysia"

tun m tidak sesekali seorang yg rasis - membangunkan negara supaya SEMUA RAKYAT dpt menikmati hidup yg selesa dan makmur

"Chapter 52 Currency Crumble

I bought books on currency trading to better understand its mechanisms because I believed it was currency trading, not the basic condition of our economy itself or our currency which was affecting the ringgit. I had met Camdessus earlier and he seemed like a nice man. As Minister of Finance and Deputy Prime Minister, Anwar met the IMF head quite often. I asked Anwar to appeal to Camdessus to stop currency trading and argued that it was unnecessary and damaging to the economy of developing countries. I do not know whether Anwar stated my case to Camdessus, but no attempt was made to stop currency trading."

ummi, bila nak lancarkan buku ummi pula?

jepun ditakdirkan dilanda tsunami yg amat dasyat - takziah kepada mereka

nampaknya kita pun sedang dilanda tsunami tapi dlm bentuk yg berbeza - perjuangan kebenaran menentang pembawa kebatilan:
- keputusan hakim supaya sampel dna diambil secara fresh dan live- ada yg tersirat disebaliknya
- pelancaran buku tun m
- siri ceramah ummi n d gang

ya Tuhan ampunkan dosa2 kami, berilah petunjuk supaya kami sentiasa berada di jalan yg lurus

Anonymous said...

bengaplah sapa yg dok salah hakim tu..think out of the box sikitlah, jgn cepat melenting.ko ingat hakim pas darjah enam je ke?

Bebal said...

Anwar ni memang kaki spin auta dengan tektik lapok cuba diversi isu DNA.

Dah le tidak rela memberi DNA dia, alih2 nak minta DNA DS Najib.

Apa kejadah biol betul otak Anwar sekarang!

Anonymous said...

kak ummi, pandaikan anwar cari alasan, tipu sana sini, cipta isu lain.
Sebenarnya dia dah takut sekarang, memang dia dah bersalah.

Anonymous said...

Ummi

Dah penat tunggu entri terbaru ehkau. Bilo laiee. Bosan den dok nunggu. Macam nunggu buah dorian tak gugur2.Alahai. Umi Umi

Anonymous said...

apapun,,aku sokong tindakan atas tindakan tuan hakim...take precaution!!!! atas pushing2 juak2 buntut nih,,,okay apeee..minta anuwar serah DNA...terang lagi bersuluh!!! nape takuttt...


bacokbugis

Anonymous said...

betulkah adik ipar awak di melbourne dgn anak anak bercuti lagi?

Anonymous said...

UMMI JANGAN BANYAK BICARA DENGAN PENCACAI ALJBR..FOKUS DGN KES ALJUBR..KITA AKAN LIHAT TAK SAMPAI MANA DIA NAK SPIN.INI ORG SURUHAN ALJUBR...NAK ALIHKAN FOKUS KES.
JANGAN CABAR DIA.SESEKALI JE UMMI BAGI PUKULAN DROP SHORT.
YANG BENAR TETAP AKAN BERDIRI,YANHG BATIL AKAN TUNDUK KALAH.INI SEMUA UJIAN ALLAH.HIDUP ALJUBR..DAN KELUARGA DIA SENATIASA AKAN DIDATANGI MASAALAH.SEBAB BYK MAKAN WANG HARAM DAN MENIPU RAKYAT.BYKAN BERISTGHIFAR DAN BERDOA.

Anonymous said...

well done srikandi! serve them right!!
maruah mesti ditebus, saya doakan semoga dipermudahkan segalanya dan kemenangan di pihak anda.

updatelaa blog ni.. dok ternanti-nanti

saudi126 said...

Bila nak lepas peluru berpandu dia orang dah nak buat counter atack tu.

Anonymous said...

siapa yg sepatutnya diperangi??sebenarnya golongan melayu yg tetap mengatakan anwar suci yg perlu dibrainwash otak mereka!! masih ramai melayu yg percaya selepas hampir berbelas tahun yg anwar dianiaya...

Anonymous said...

Sibuk sibuk Nu ar tibai belakang jantan , tup tap tup tap keluar pulak video dia tibai pelacur cina, apa ke bala ni nuar......... habis dah terlondeh lu Nu ar ..... Kau nak lari , larilah Nu ar, asal jangan bawa masuk setan setan barat laga lagakan kami macam yang berlaku di timur tengah sekarang ... selisih .... yang dok sibuk suruh ummi lebih islamik tu, jangan lupa nasihat nasihat kan nik ajis and kawan kawan dia supaya tidak merosakkan umat Islam negara ni ....

Aku benci Nuar sebab aku lelaki normal

Anonymous said...

assalamualaikum
skrg ni dgn amoi plak ke. apa cerita ni

Anonymous said...

syabas kak ummi. saya sebenarnya penyokong tegar pakatan yg selama ini otak saya biol dan samdul seperti yg dinyatakan kak ummi. t.kasih kak kerana menyedarkan saya.

Pg Yusof said...

"SESUNGGUHNYA ALLAH BERSAMA ORANG YANG BENAR"

SEMOGA UMI DIBERIKAN KEKUATAN UNTUK MENEGAKKAN KEBENARAN AMIN....

KHALID ALWALEED said...

I wish you all the best and success pertaining to your Court cases against Anwar Ibrahim, Wan Azizah, Azmin Ali, Karpal Singh, PAS and the rest.

I hope to see those people who tarnished Tun Dr Mahathir and your image and credibility be thrown in prison for the rest of their life.

Kudos to you for your bravery in standing up against Anwar Ibrahim and his cronies.


Khalid Alwaleed
Singapore

Mohd said...

Nampaknya kaum India yg beragama Hindu pun berasa malu utk ada kaitan dgn Anwar.
Orang Melayu dari PAS lansung tidak berasa malu dgn terus menyokong Anwar dan terus berdosa kerana bersubahat dgn Anwar.
Nampak sangat PAS bersikap bodoh kerana yg sedap menutuh adalah Anwar, yg dapat dosa adalah PAS yg bersubahat. Oh ya, terlupa pulak PAS memang menyokong penuh ADUN2 dan pemimpin2 PAS yg berzina.
Yang tak boleh cuma mendedahkan aib orang. Kalau boleh tumpang sekaki.
PAS lansung tidak memikirkan persepsi rakyat utk PRU 13 nanti?

Anonymous said...

bila nak kuar cite baru ni umi???? Sekarang sdg panas dgn kisah video, tak kan tak ada cite yg releven dgn video. Dah x larat dengar mcm2 cite dr puak pkr smpai dato najib pun kena... ramai org dah keliru mana satu yg betul... harap umi dpt tlg buat clearnce.

Hati Pilu

Unknown said...

Umi..tak ada citer lagi kah? lama tak update blog ini? Sepi je..

Anonymous said...

Aku benci Nuar sebab aku lelaki normal
March 22, 2011 7:59 AM
(Anonymous)

Lelaki tak normal (perasaan x normal, tapi tak melakukan liwat) pun benci Anwar ni. Kita tak boleh nafikan ada orang yang mempunyai perasaan songsang, tapi mereka memang tidak mahu melakukan seks songsang atau di luar nikah.

Anwar patut bersyukur, perasaan dia mungkin biseksual (dua-dua dia nak), cuba fikir orang yang hanya ada perasaan sukakan kaum sejenis? Bagaimana mereka menahan perasaan ini? Mereka juga benci Anwar yang tidak tahu bersyukur dan menyalahgunakan kuasa dan melakukan maksiat.

MAy said...

Allah bsama umat nya y sabar... moge sis d beri plindunganNYA dn d beri kekuatan.. amin

Singgang said...

Biarlah kak ummi berehat dulu...dia dah sampaikan bahagian dia...biar org lain sampaikan apa yang derang tau plak...kalau kumpul2 semua2 info nanti boleh compilekan dan jadi cerita sejarah paling hebat dalam sejarah malaysia

Anonymous said...

KEMANA PERGINYA UMMI..SRIKANDI...APAKAH SUDAH TERKENA PASUNG HINGGA TAK DAPAT LAGI BERKATA KATA. DIMANAKAH SEMANGAT SRIKANDI YG SELAMA INI BEGITU MENYALA
BAGAI UBUR MENERANGI KEGELAPAN MALAM. DIMANAKAH UMMI..SERIKANDI....APAKAH TELAH TERKENA PENYAKIT MISTERI YG TAK MAMPU DIUBATI.......DIMANAKAH UMMI...DIMANAKAH...HINGGA SENYAP SUNYI BEGINI...??

KOLE AYAN said...

Tuan Editor, Harap dapat link kan website kami.
htpp:// www.n9kini.com.
Teima kasih.

Anonymous said...

Umi kenapa lama tak kemaskini blog saudari. ?
Kami semua ternanti-nanti dan tertunggu.
Kak siti, Ijok

cempaka80 said...

Salam Ummi..lamanya tak update blog..

Anonymous said...

doa ummi dan saiful dimakbulkan?

Unknown said...

Assallammualaikum kak Ummi dan seisi keluarga kak Ummi semoga sentiasa dilindungi ALLAH SWT DARI SEGALA KEJAHATAN MANUSIA , JIN DAN IBLIS LAKNATULLAH..... Apepon saya tetap menyokong penuh kak UMMI demi kebenaran............... sile balas mesej saya di amirurut@yahoo.com dan juga di blog saya AKU JUTAWAN AMIR - (AJA) + (AAJ)................juga email di awalludin.amirurut.jasin549@gmail.com

Anonymous said...

Assalamualaikum..
Saye perasan kat sini sume ckp psl islam..
tp kak ummi sendri pon pkai tudung cam xnk pkai je...
jgn la cri slh org klau slh kte nie mmg nmpk dpn mte..
insaf la kak ummi..
anyway,saye mmg sokong 100% bende yg kak ummi bt nie..
berjuang demi rakyat..
nice sgt2...

assalamualaikum..

saudi126 said...

Kenapa Sri Kndi kita senyap dan sunyi saja tak apa apa yang baru ke?

Anonymous said...

Ummi..Bila lagi nak smbung artikel..Ummi sihat ke?...Ok ke? Or something's happen to u? Saya bimbang sesuatu berlaku pd Ummi..? Moga Allah melindungi Ummi dr segala musibah..

Tun Fatimah

Anonymous said...

Are u ok Ummi?? Where r u?

Anonymous said...

woi..bila nak updates blog?

mentang-mentang lah dah dapat banyak tawaran untuk ceramah, blog terus tak updates ye.

tak kesian ke pembaca-pembaca blog dekat sini?

apa punya tur..

The_MUDD said...

Penyokong Anwar terlalu taksub, dedahkan apa yg boleh . Jaga diri ya =)

Anonymous said...

Hidup pakatan
Salahkah saya memilih pakatan rakyat daripada barisan nasional?
kita negara demokrasi setiap rakyat boleh memilih ideologi politik masing2

nescafe_ais said...

Semoga Allah tunjukkan kebenaran..

iklan lawak
Harakah Daily Kena Hack

ashraf said...

Bila aku dengar ceramah kak umi, aku nampak dari wajah dan kelancaran idea terserlah kebenaran kata kata kak umi. Syabas, kak umi memang Srikandi Negara. Aku sokong 100%

Anonymous said...

this is the first time i read comments from blog readers without any gutter comments from the dark side. syabas... kak ummi. we love malaysia.

SAHABAT MALAYSIA & RUSIA said...

Assalamualaikum kak. saya penyokong kuat Pas sebelum ni. Ahamdulillah saya da sedar dan saya dah keluar dari pas. Saya dulu anti dengan kak umi, sangat sangat anti. tapi alhamdulillah sekarang dah faham dan jelas. Anyway jemput ke blog saya www.muawiyah90.blogspot.com =)

Anonymous said...

sy pengkaji sejarah & teori konspirasi ingin sangat bertemu dgn ummi utk mengetahui live versi cerita ummi kisah anwar itu dan insyallah tuhan akan menolongkita jia dipihak yg benar..bukharyabdul@yahoo.com