Salam, blog ini diwujudkan bagi menjawab segala keraguan, kekusutan dan sejarah peristiwa paling kontroversi pada tahun 1998. Hanya yang benar lagi benar berpaksikan hujah dan bukti bagi menentang segala hipokrasi, pembohongan insan munafik Anwar Bin Ibrahim. Yang hak tetap hak yang batil akan lebur. Hanya kuasa Allah yang akan menentukan di mana kita berada.
DARI RAKYAT UNTUK RAKYAT, KITA HARUS BERANI BERSUARA bagi menentukan di mana kedudukan pemimpin kita samaada di singgahsana atau dicantas di mahkamah dunia.

SAMA-SAMALAH KITA MEMANJATKAN DOA AGAR KEBENARAN DIDATANGKAN DENGAN KADAR YANG SEGERA OLEH ALLAH S.W.T BAGI MENYELAMATKAN BUMI MALAYSIA DARI PENGKHIANAT NEGARA....

SALAM PERJUANGAN DARI UMMI HAFILDA BINTI ALI

Saturday, January 28, 2012

PENGANUGERAHAN SAYA SEBAGAI SRIKANDI OLEH PERSATUAN SILAT GAYUNG

video


Jangan lupa melihat butik online saya yang akan dilancarkan esok Ahad 28/1/2012 dibawah nama hafildafamous.com anda juga boleh mempromosikan produk anda dilaman web saya




Bersama YM Tengku Zanariah, adinda YTM Sultan Selangor pada majlis fiesta fashion busana muslim


Thursday, April 21, 2011

ASSALAMMUALAIKUM,APA KHABAR SEMUA, MAAF DAH LAMA TAK MENULIS,SIBUK YG AMAT

Assalammualaikum, apa khabar semua, di harap anda semua berada dalam rahmat dan hidayah dari yg maha esa siapa yg benar siapa yg salah, teruskan doa tanpa henti, saya baru saje habis baca yasin di malam jumaat yg mulia ni, sedekah kan buat rasululah dan keluarga, pada arwah bapa, bonda,keluarga, agama, bangsa dan negara.

Dah lama saya tak menulis, kerana terlalu sibuk yg amat dipanggil berceramah disana sini di seluruh negara terutama membantu bn berkempen di sarawak, tak disangka sambutan penduduk sarawak ke atas saya di luar jangkaan mereka menjerit-jerit memangil nama saya, bertepuk sorak tanpa henti dan menyahut hampir kebanyakan ayat saya dengan semangat juang yg berkobar kobar seolah olah mcm saya pulak calun disitu.diantara kawasan yg menang di mana saya turut serta membantu seperti di demak laut,masin mulut saya , dimana saya kata inshaalah dr hazlan menang dan bakal Yb, akhirnya diizinkan oleh Allah, begitu juga di sibu, kg nangka,dalam keadaan hujan lebat orang ramai tak berganjak mendengar ceramah saya dan alhamdulilah dr anuar menang disitu.Amin, amin pertolongan allah pada yg benar walau kami di fitnah yg amat dahsyat oleh dajal dajal diakhir zaman.

pengalaman yg tak dapat saya lupakan ketika menyeberangi sungai dengan bot kecil, ditengah malam yg gulita untuk pergi ke kampung pendalaman dimana dibawahnya dikatakan beribu buaya bahkan baru dua bulan membaham seorang imam dan kanak kanak 12 tahun mengikut cerita orang disitu. kecut perut saya mendengarnya, tetapi demi tutuntutan perjuangan menegakkan kebenaran , saya hanya bertawakal pada allah semoga perjalanan kami dilindungi.

Aljurb begitu gigil untuk bertembung dengan saya setelah pengalaman perit dia di kerdau dahulu, dimana mana kawasan yg sepatutnya kami bertembung sijuburin memendekkan ceramah hanya 15 minit sebelum bergegas pulang.Siputar alam mcm tu lah dah nak masuk kubur pun masih nak buat kerja terkutuk dan menghuru harakan negara, dia peduli apa,kot mana pun dia anak beranak tetap kaya raya , kalau tak mana datang duit hidup dimahligai yg berjuta ringgit dengan segala perabut mewah di banglo disegambut tu,kata konon bila berhenti hanya proton cabuk, tapi poorah, cakap mcm lidah biawak .Namun tanpa diduga saya satu kapalterbang dengan dia serta isteri munafik dia tu , dah 12 tahun tak bertembung muka , akhirnya didepan mata, tapi sisepat kering tunduk setunduk tunduknya, mungkin malu dek isu video seks laki dajalnya dengan pelacur tapi saya sempat menghemburkan satu perkataan yg tepat dengan sidajal lalu dia tunduk saje takut dimaki seterusnya .Apa pun penyokong tegarnya nak kutuk saya, saya tak peduli, yg penting saya tau saya dipihak yg benar lagi benar.

Dato najib, saiful dan saya dah pun bersumpah laknat didepan ribuan manusia menafikan semua fitnah dajal yg melampau, tapi mereka terus memfitnah, maka tak kan saya ampunkan perbuatan mereka itu didunia dan diakhirat, biarlah mereka terima hukum karma dari allah.Kenapa si dajal sampai hari ni takut sangat nak bersumpah laknat, sedangkan ketika rasululah difitnah oleh kaum nasrani, beliau juga telah masuk kedalam masjid dan memegang mushraf yakni alquran sambil melafazkan waulahi, wabilahi, wataulahi, so kenapa pulak nak dikeji dan dipertikaikan sumpah kami.Lu pikir lah sendiri, kalau hati dah hitam kerana dek dosa dan hati serta lidah yg jahat, maka sudah pasti tidak diberi hidayah oleh Allah swt.

Apa pun buat penyokong setia saya terimakasih yg tidak terhingga di atas nasihat, sokongan, serta doa.Alhamdulilah, moga allah terus melindungi bumi bertuah ini dari dajal diakhir zaman dan pengkhianat negara seperti an war aljurb.

Temui anda di lain lembaran.

Sunday, March 6, 2011

ANWAR DISESAH DI KERDAU DIDEPAN PENYOKONG TEGARNYA, BERUCAP HANYA 20 MINIT, PANAS SEPERTI CACING KEPANASAN

Assalammualaikum,sudah lama tidak menulis, al maklum sibuk berceramah disana sini tiap malam samaada di merlimau mahupun di kerdau.Apa pun pandangan penyokong tegarnya terhadap saya, namun nawaitu saya amat jelas bagi mematikan segala dakyah pembohongan al juburin dan azmin selama 13 tahun di talqinkan dan dikuburkan sama sekali.Kesian orang melayu tertipu, sampai berpecah 3, mereka peduli apa, janji dapat kuasa mengkayakan keluarga dan kroni-kroni mereka, yg menjadi mangsa adalah rakyat jelata.

Maka sebab itu saya terpanggil membenamkan segala hipokrasi mereka, bagi mereka yg masih taksub kepada juburin, perbanyakkan lah solat dan istiharah dan berdoa allah tunjukkan kebenaran dan beri anda jawapan, benci saya pun tak pe, yg penting anda tidak terus BERSEKONGKOL DENGAN ORANG YG NABI TAK MENGAKU UMAT DAN AGEN YAHUDI YG BERHAJAT BESAR UNTUK MENGHANCURKAN NEGARA.

Bukti apa lagi, segala sijil saham yg dah ditonjolkan bernilai puluhan juta sebagai imbuhan perkhidmatan seks oleh samsidar kepada anwar yg saya buktikan pun anda tak percaya, kronologi cerita dari tarikh setahun sebelum anu war di pecat pun anda tak percaya, warkah keramat perihal salah laku tpm bertarikh 5 ogos 1997 pun anda tak percaya, tapi bagaimana nak memadamkan sejarah bukti penangkapan saya oleh 50 polis dan penderaan saya tanpa henti selama 48 jam, tahanan rumah selama hampir setahun ,pemaksaan surat akaun bersumpah yg mengaitkan saya dengan teori konspirasi yg didraf oleh sijuburin, apa kah sejarah itu boleh direka reka atau dipadamkan sahaja dari rekod polis bukit aman, semuanya adalah realiti dan benar-benar telah terjadi, so di manakah otak biol dan samdul anda wahai penyokong-penyokong tegar parti kencing rakyat.

Bukti yg nyata terbaru, pertembungan saya dengan sijuburin di kerdau , berdepan lagi, kenapa LARI SELEPAS 20 MINIT, APA PUNGGUNG KAU PANAS KE NUAR, ATAU TELINGA KAU TERBAKAR TAK TAHAN DENGAR SEGALA KEKEJIAN DOSA KAU YG DITELANJANGKAN DIDEPAN UMUM,SERTA PENIPUAN DAN LAKUNAN KAU SELAMA INI. Tak pernah sijuburin berceramah hanya 20 minit dengan nada yg lemah tak bermaya, selalunya berapi-rapi memaki hamun najib, rosmah, dan kerajaan tapi hari tu mcm orang yg menunggu nak dihukum gantung. Ha ha baru kau tau, langit tak selalu cerah,buku bertemu ruas, kalau pemimpin umno kecut perut dengan kau nak berlawan, tapi dengan aku kau lari lintang pukang.KALAU TAK BENAR, KENAPA AKU BEGITU BERANI MENYESAH KAU DENGAN BERAPI RAPI TEMPOH HARI DIDEPAN RIBUAN PENYOKONG KAU.KENAPA, KENAPA????????

Itu belum lagi PELURU BERPANDU KU YG AKAN DILANCARKAN TIDAK LAMA LAGI, KECUALI KAU DAN AZMIN BERTAUBAT, MASA TU AKU RASA HAH, BARU KAU MENYESAL MEMBOHONGI RAKYAT SELAMA INI DENGAN IMEJ ISLAMIK KAU ANAK BERANAK, TAPI SEMUA MUNAFIK, PELAKUN HANDALAN, GUNAKAN ISLAM NAK SILAP MATA DENGAN RAKYAT YG BIOL DAN SAMDUL,TAPI INGAT WAHAI ANWAR DAN KELUARGA, AZMIN DAN SAMSIDAR, KAU BOLEH TIPU BERBILLION MANUSIA DIDUNIA, TAPI ALLAH YG SATU KAU TAK BOLEH TIPU, TUNGGU HUKUM KARMA BUAT KAMU SEMUA.Sekarang pun dah nampak orang-orang kanan, kawan-kawan baik mula menjadi musuhmu.

Apa pun wahai penyokong setiaku terimaksih lah diatas segala sokongan dan doa, serta sudi-sudikan lah tengok video saya berentap dengan anu war dlm blog parpukari atau gambar-ganbar dlm blog gap dan minaq jinggo,SERTA JANGAN LUPA BELI PAPER THE STAR HARI INI PAGE F22.

Assalammualaikum, ketemu lagi, moga kemenangan buat calun BN di kerdau dan merlimau, amin.

Saturday, February 19, 2011

TEMUI SAYA ESOK DI IPOH DAN BATU GAJAH, 20HB FEB BERSAMA RAHIMI

Assalammualaikum, dah lama tak menulis, al maklum sibuk dengan buku, sibuk dengan business pengurusan makanan halal ke iran, sibuk dengan ceramah,dan juga persiapan penubuhan ngo baru saya yg diberi nama Pergerakan Srikandi,yang kini dalam merangka agenda utama penubuhan dan kearah mana hala tuju pergerakan ngo saya nanti yg ingin disasarkan demi membawa kebaikan kepada ummah sejagat terutamanya dalam usaha-usaha membina generasi muda dan belia yg hebat,yg berani ,yg berjaya , yg berwawasan, yg beriman dan yg tak melupakan apa tujuan dia dijadikan di atas mukabumi ini terutamanya membantu insan-insan yg dilanda musibah kejadian alam mahupun penghidupan.

Inilah sumbangan saya yg seterusnya dalam meneruskan perjuangan di bumi bertuah ini, setelah perjuangan politik menentang kemungkaran dan hipoikrasi insan paling munafik didunia yg saya jangkakan akan dapat dinoktahkan tidak lama lagi apabila peluru berpandu saya dilancarkan.Inshaalah, apatah lagi dengan perkembangan semasa di mahkamah dengan bukti-bukti sahih yg tak dapat dinafikan lagi, hingga membuat kita loya, mual ,nak muntah mendengarnya, alahai malu melayu, umur dah 64 tahun, rumah kata pergi , kubur kata mari, masih nak buat kerja tak senonoh yg nabi tak ngaku umat.

Pada Vanbus yg al samdul bin biol, nak poosing kot mana lagi, apa bulu si dajal boleh terbang sana sini ke, atau dicabut dek saiful masa dia tengah tido,air mani pun boleh bancuh dek saiful ke mcm buat kopi or teh tarik ikut resepi konspirasi? kah kah kah, Jawab sikit, ikan sepat kering, DR. WAN AZIZAH YG BIJAK PANDAI MENIPU, berdrama,bersekongkol dengan suami dajal semata-mata nak kaya, nak glamour, nak kuasa apa punya pompuan, semua cerita jijik dan keji dia tau, bahkan samsidar pun dipanggil pompuan sundal dan dilarang pijak rumah dia sampai hari ni, tapi kalau kat luar ,kat mahkamah, mereka boleh berpelukan bagi menutup kekejian dosa suami kongsi antara mereka. Hi pelik tetapi benar, ada jugak manusia mcm ni dalam dunia ya.Maklumlah bukan perempuan melayu, tak berdarah melayu, tak berjiwa melayu, tak beadab melayu, tak punyai roh melayu,tak cintakan melayu, bagi dia pegi mampus melayu kena tipu.

Apa pun kita semua mendoakan lah adik saiful agar diberi kekuatan oleh allah dalam menghadapi saat-saat getir seperti ini ,dan moga Allah berikan kemenangan besar buat yg benar dan teraniaya, sesungguhnya ALLAH MAHA MENGETAHUI, ALLAH MAHA MENDENGAR.Tiada jihab diantara langit dan bumi doa-doa orang yg teraniaya.Ujian cukup berat bagi beliau, dah lah diri diliwat, dia pulak dimaki hamun, dihina, disumpah seranah dek penyokong biol mcm Vanbus ni, diri pulak difitnah kononnya dapat upah, dimana kah rasionalnya seorang bapa sanggup mengheret anak kesana kemari untuk mendapat keadilan hingga pergi menyerahkan memorandum kepada Yg diPertuan agong semata-mata untuk memberitahu anak aku diliwat tolong adili seadilnya, kalau bukan berpaksikan kebenaran, apakag sanggup seorang ayah mengadaikan maruah anak dan dirinya semata -mata apa sejuta, 10 juta, 100 juta, logik ke,lu pikirlah sendiri.

Apa vanbus, kalau dr. mahathir upah kau,suruh kau ngaku bini kau dirogol atau anak perempuan kau diliwat dek anwar,dengan nilai 30 juta sanggup ke kau nak gadai muka, maruah diri terpampang sana sini dekat akhbar, kata bini kau dah dikongsi dengan sidajal tu, SANGGUP KE? SANGGUP KE??????Pasti tak sanggup kan,tak taulah kalau kau ni memang mata duitan , dan dah tak pikir pasal moral.Sepatutnya mana-mana bapa atau ibu harus bersimpati kepada ayah saiful dan saiful apatah lagi wan azizah , dimanakah nilai keibuannya,dan saya nak tanya PADA ANU WAR JUBURIN DAN AZIZAH PLASTIK MANA PERGI ANAK LELAKI TUNGGAL KAU YG BERNAMA IHSAN, MANA KAT AMERIKA KAN, KENAPA, KENAPA DIA MENJAUHKAN DIRI DARI KELUARGA, DAN KENAPA HARI PERKAHWINAN NYA JUGA TAK DIBUAT DIRUMAH KAU BERDUA YG BERNILAI 7 JUTA TU , KENAPA,JAWAB, AKU NAK KAN JAWAPAN, AKU TAU JAWAPANNYA, TAPI AKU NAK DENGAR BUAT PERTAMA KALI KAU IKAN SEPAT KERING BERCAKAP BENAR DALAM HIDUP KAU,DOK PEMBOHONG SIANG KE MALAM, dah jadi darah daging al maklumlah dok terhidu bau kunyit setiap hari, mata pun dah kuning tak nampak kebenaran.Pakai tudung, imej muslimah konon, perangai nauzubilah, munafik,pembohong,menghalalkan zina,maksiat, liwat semua yg keji berlaku pada suami kau,dan sanggup tutup mulut dan bersubahat semata-mata kerana kuasa, duit, glamour diraikan,dan kedudukan tinggi yg bakal diraih, busuk hati, pemfitnah tuduh dr m suruh suntik yg bukan bukan lah , tapi tak mampus pun sampai hari ni,dr m aniaya laki kau lah , dr.m upah orang lah, mulut busuk mcm bangkai,binawei punya pompuan, gi lah kau balik korea tu, buat menyemak je kat msia ni, ni tanah orang melayu, bumi melayu, jangan orang lain pulak nak tentukan hala tuju kita or ambik alih tampuk kepimpinan kita, nyah kau dari sini.

Hanya wan azizah seorang saje perempuan kat msia ni, yg setuju dan suka bersuamikan laki yg main belakang, selalunya perempuan melayu akan tentang habis-habisan kalau tau selera suami dua alam, dan akan memohon perceraian kiranya suami tidak bertaubat, tapi pelik dengan sisepat kering ni, dia syok pulak laki dia dok tibai anak-anak muda punya ramai dari sukma, azizan, mior, hairany dan saiful tanpa rasa marah dan masih terus gelak ketawa temankan suami tiap hari kemahkamah n seronok pulak dengar yg kotor-kotor disebutkan dalam mahkamah tu, lalu  ke kau wan azizah bila nak suap nasi tu , tak terbayang ke mcm mana laki kau tibai saiful seperti yg diceritakan dalam mahkamah tu.eeeeeee apa punya pompuan, sampai tak de jati diri,sekelumit iman, dan nilai diri sebagai isteri, ibu dan wanita muslimah.Renung-renungkan lah wahai pembaca ku.assalammualaikum.

Monday, February 14, 2011

CERAMAH DI JOHAN SETIA RAMAI YANG HADIR DIPETIK DARI BLOG MEDAN INFO KITA


Malam tadi bertempat di Taman Setia dalam Kampung Johan Setia Klang, sebuah lokasi dibawah naungan Parlimen Kota Raja, Umi Hafilda Ali sekali lagi menaiki pentas ceramah UMNO.

Walapun hanya beberapa malam yang lepas Umi telah berceramah didalam kawasan yang sama, namun kerana pengundi pengundi di Taman Setia mahu dengar sendiri pembongkaran…, pendedahan…, dan cerita cerita panas yang selama ini tidak pernah disampaikan kepada umum, terutamanya mengenai Anwar, Azmin dan Shamsidar.

Umi adalah darah daging kepada Azmin Ali sekaligus bermakna beliau juga adalah adik ipar kepada Shamsidar kekasih Anwar…

Apakah untung yang boleh diperolehi oleh Umi untuk menceritakan tembelang abang kandungnya sendiri..?? Cubalah kita letak diri kita didalam diri Umi Hafilda….

Sebesar mana pun nilai wang dilambakkan.., sejuta, dua..? Barangkali mungkin seratus juta..?? Tergamakkah kita untuk naik ke pentas pentas ceramah mendedahkan keburukkan perangai abang kandung darah daging kita sendiri..???

Semua cerita yang didedahkan oleh Umi bukanlah sebuah kisah yang biasa kita dengar…. Isi kandungan cerita yang diselongkar oleh Umi seperti, Azmin tawarkan wang yang besar nilainya agar Umi menarik balik surat aduan kepada Tun Mahathir mendedahkan bukti bukti dan saksi saksi memang berlaku skandal seks Anwar – Shamsidar, Azmin pernah bawa pulang ke rumah wang tunai yang besar nilainya…., salinan asal dokumen bank wang simpanan Shamsidar dan adik beradiknya bernilai jutaan ringgit, dan bermacam macam lagi kisah seram Anwar – Azmin – Shamsidar….!!

“ saya rela hilang abang kandung saya sendiri daripada membiarkan 27 juta rakyat Malaysia tertipu dengan menerima Azmin sebagai pemimpin dan Anwar sebagai Perdana Menteri… “ tegas Umi dalam ceramahnya malam tadi yang disambut dengan tepukan gemuruh hadirin dimana ramai yang terpaksa berdiri dibahu jalan kerana kerana kerusi dibawah khemah khemah yang disediakan telah penuh diisi.



Body Guard Body Guard Umi Hafilda..?? Inilah sebenarnya taiko taiko Kota Raja yang sangat sangat digeruni oleh Xavier, Shuhaimi dan kuncu kuncu Dr Mariah...!!