Salam, blog ini diwujudkan bagi menjawab segala keraguan, kekusutan dan sejarah peristiwa paling kontroversi pada tahun 1998. Hanya yang benar lagi benar berpaksikan hujah dan bukti bagi menentang segala hipokrasi, pembohongan insan munafik Anwar Bin Ibrahim. Yang hak tetap hak yang batil akan lebur. Hanya kuasa Allah yang akan menentukan di mana kita berada.
DARI RAKYAT UNTUK RAKYAT, KITA HARUS BERANI BERSUARA bagi menentukan di mana kedudukan pemimpin kita samaada di singgahsana atau dicantas di mahkamah dunia.

SAMA-SAMALAH KITA MEMANJATKAN DOA AGAR KEBENARAN DIDATANGKAN DENGAN KADAR YANG SEGERA OLEH ALLAH S.W.T BAGI MENYELAMATKAN BUMI MALAYSIA DARI PENGKHIANAT NEGARA....

SALAM PERJUANGAN DARI UMMI HAFILDA BINTI ALI

Wednesday, January 12, 2011

NYATAKAN SOKONGAN ANDA ,TEMUI SAYA HARI INI, 13 JAN KHAMIS DI USJ CITY MALL PUKUL 3 PETANG

Assalammualaikum, terimakasih di atas segala sokongan yg tiada penghujungnya dari penyokong-penyokong setia saya, amat terharu bila membacanya,memberikan saya satu semangat baru dan daya juang yg tinggi untuk meneruskan perjuangan yg masih belum selesai.

Sokongan anda, doa anda , nasihat dan pandangan anda amat-amat saya hargai di kala second round perjuangan ini yg saya rasa akan menjadi lebih jelas, lebih berpihak kepada kebenaran dan LEBIH PANAS, MUNGKIN GEGARAN GUNUNG MERAPI KALI INI AKAN MENJADI LEBIH DAHSYAT DARI SEBELUMNYA , IBARAT LEDAKAN HIROSHIMA DI ALAF SIBER YG AKAN MENJADI SEJARAH SEPANJANG ZAMAN.Semuanya berlaku di atas kehendak Yg Maha Esa,selepas 13 tahun, pada 13 hb januari, siapa sangka ?

Namun kali ini, saya amat-amat bersyukur, perjuangan saya disertai oleh semangat juang dari penyokong-penyokong setia saya yg cintakan kebenaran dan ketelusan serta dari ORANG-ORANG PALING KANAN ANU WAR SUATU KETIKA DULU, ALLAHUAKHBAR, TIDAK TERDUGA SATU HARI NANTI RAKAN-RAKAN SEPERJUANGANNYA YG PERNAH MEMAKI HAMUN SAYA, MENGELUARKAN KATA-KATA KESAT KEPADA SAYA TERMASUK SEBELAH MATA PUN TAK BOLEH TENGOK MUKA SAYA, AKHIRNYA MENAWARKAN DIRI MENJADI SAKSI-SAKSI UTAMA SAYA NANTI, DI MAHKAMAH.TERUTAMA YG SATU ITU, AMAT-AMAT DIGERUNI, AMAT-AMAT NGERI DGN BUKTI-BUKTI YG MUNGKIN MEMBUAT NAFAS TERHENTI SEKETIKA, TUNGGU..uuuuuuuuu.......

Allah is great, tuhan maha kaya, allah Maha agung, mungkin berkat kesabaran saya dan baja pahala akibat di fitnah, dikeji, di caci maki, akhirnya orang-orangnya sendiri,kawan-kawan baiknya puluhan tahun yg tahu hal dalam kain nya akan turut bersama saya untuk menegakkan kebenaran dan menentang pembohongan dan kemungkaran untuk kali yg terakhir.ENOUGH IS ENOUGH, cukup-cukuplah setakat ini segala hipokrasi, harus dikuburkan sama sekali.Kesian orang melayu ditipu hidup-hidup dikencingkan puluhan tahun dari sebelum dia dipecat ,di tatang oleh Tun M seperti anak emas hinggalah di saat kejatuhannya ,kehinaannya dan keaiban nya yg terdedah di mata dunia akibat kesetanannya sendiri.

Apa yg saya harapkan dari anda ialah SENJATA TERAGUNG ORANG ISLAM IAITU DOA, inshaalah kebenaran akan muncul, YG HAK TETAP HAK, YG BATIL PASTI LEBUR.Saya terharu melalui komen-komen yg ada menyeru kalau tahun 1998, mereka bereformasi kerana si juburin, tapi 2011, mereka sanggup bereformasi untuk SriKandi, terharu bila membacanya, benda yg baik dan benar selalunya lambat setelah berbelas tahun, baru orang nampak, namun pandangan saya yg cintakan keamanan dan tanahair ,tidak perlulah bereformasi, cukup sekadar mengiringi saya di mahkamah nanti dan dalam MAJLIS PC esok serta YG LEBIH AFDAL IALAH DOA-DOA ANDA SEMUA YG SAYA KASIHI SEBAGAI SAUDARA SE ISLAM.

Sebagai menyatakan sokongan anda dan bersatu hati, kalau boleh pakai PAKAIAN WARNA PUTIH
sebagai lambang hati anda yg suci, tulus dan ikhlas menyokong perjuangan saya, kalau tak mahu pun tak pe, saya tak suka paksa orang mcm sesumpah, biarlah apa kita buat dari hati yg suci baru keindahan persahabatan dan perpaduan ummah tercapai.Jutaan terimakasih kepada anda yg sudi ambil cuti dan menghadirkan diri secara peribadi ,saya amat menghargai. Allah saje lah yg balas kebaikan budi anda semua.

Alamat pertemuan ialah  Lot No G21, ground floor, Mahkota padang, the 19 usj city mall , jalan persiaran kewajipan usj 19, pada pukul 3 petang.
Kepada yg ingin MEMBUAT KACAU, DI SINI BUKAN TEMPATNYA,NYAH KAMU DARI SINI, seperti insiden MAJLIS PC SURAT PAKSAAN SUMPAH OLEH RAHIMI YG TELAH DI PAKSA OLEH SESUMPAH tempoh hari, kerana pihak berkuasa keselamatan akan membantu kelancaran majlis supaya perkara-perkara yg tidak diingini tidak akan berlaku .

Salam, temui anda esok,salam perjuangan dan penghargaan yg tiada terhingga. Jutaan terimakasih.

Pelan Lokasi

79 comments:

Anonymous said...

Ummi, I Luv U..

Jom ramai-ramai kita turun.

Anonymous said...

bersama ummi ialah semua rakyat malaysia yg cintakan kebenaran, keadilan dan kesejahteraan

semoga segala perkara dan urusan ummi dipermudahkan oleh Yang Maha Pemberi dan Yang Maha Pembela - Allah SWT

Amin!!!!!!!!

Anonymous said...

Salam semua,

Doa saya dan harapan saya tolonglah ramai kan majlis yang Ummi adakan pada 3 pm , tomorrow.

Shah Alam 7.

Anonymous said...

aduuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhh........ esok pkul 3 saya kerja la ummi. aduhhhhhhh frustnya tak dpt pergi.

tak pa, tak pa..... lain kali insyaAllah saya dtg. buat la perjumpaan kecil2an dgn kami semua.

saya suggest buat di alamanda, dkat dgn rumah saya. saya akan bwak anak2 semua. yg tua umur 13 thn. dia lahir beberapa hari sebelum anwar di pecat.

dulu saya ada beli CD reformasi 98 dan didedikasi ke atas nama anak saya supaya dia jadi mcm anwar....hahahahahahhahahahahhahahahahahahhaha.......jangan gelak kan akuuuuuuu.....hahahahahahahaha

sebab tu saya memang nak sangat jumpa ummi, mintak maaf dan beri 101% sokongan tak berbelah bahagi ke UMMI.

go ummi go....

doa saya sekeluarga kami panjatkan untuk ummi & keluarga. aminn.

Abg-Bo

Anonymous said...

marilah semua kita bersama 2 turun utk mengatahi kebenaran...dan menjaga keselamatan kak umi semua.... kerana ini perjuamgan kita yg cintakan negara....revolusi baru utk kak umi...bangkit laaa semua anak2 melayu utk pertahan kan kebenaran ...hidup kakak umi... allah huakbar....

Anonymous said...

marilah semua kita bersama 2 turun utk mengatahi kebenaran...dan menjaga keselamatan kak umi semua.... kerana ini perjuamgan kita yg cintakan negara....revolusi baru utk kak umi...bangkit laaa semua anak2 melayu utk pertahan kan kebenaran ...hidup kakak umi... allah huakbar....

Anonymous said...

Pada member2 yg ada kat sekitar sana pi le bagi sokongan moral kat umi..kami yg jauh akan iringkan doa moga semuanya berjalan dengan lancar...Go Umi!!!!!!

-Nicky Arjiss-

Zek said...

Ku menadah tangan mengucapkan syukur kepada Allah subhanahuwataala yang telah mengilhamkan kepada UMI dan penyokong kebenaran untuk mengadakan perjumpaan di USJ CITY MALL esok.

Ya Allah selamatkan perjumpaan tersebut daripada gangguan syaitan yang berwajah manusia. AMIN, AMIN YA RABBAL AALAMIN!

Al Johari said...

Orang perjuangan kena berani. Jangan takut menyatakan nama. Janganlah berselindung dengan nama Anonymous sahaja.

Kalau nak letak nama pun takut bukanlah orang perjuangan namanya.

Come on man be brave!!

Pak Hak said...

Pak Hak terharu tak dapat serta esok kerana Pak Hak ada di seberang laut. Tapi insyaAllah malam ni Pak Hak akan bangun tahajud serta solat hajat untuk memanjatkan doa ats keselamatan dan kejayaan Ummi serta dimudahkan segala urusannya. Jom Pak Hak minta semua penyokong Ummi buat solat hajat juga. Semoga Allah memperkenankan doa kita. Amin

Anonymous said...

Ya Allah, datangkanlah wali-waliMU, malaikat-malaikatMU mengiringi ummi dan para pencinta kebenaran meskipun nantinya kami tidak akan dpt melihat mereka.

Tolonglah Ya Allah, tidak pernah dan belum pernah kami betul2 pergi berjuang ke medan perang demi utk membela agamaMU, sedangkan setiap saat musuh tidak pernah leka mengikis iman kami. Berilah kami kesempatan itu biarpun hanya dengan sebuah doa.

Ya Allah, sampaikanlah salam kami kepada KekasihMU, Muhammad SAW yg amat merindui kami umat Baginda di akhir zaman. Malunya kami kerana masih bersenang2 didunia tanpa mahu bersungguh2 meneruskan perjuangan Baginda menegakkan kebenaran. Malahan tanpa kami sedari, dosa2 yg belum kami mohon ampun itulah menjadi hijab akan datangnya bantuanMU.

Ya Allah, ampunkan dosa2 kami, teguhkan Iman kami, eratkan tali persaudaraan kami, bantulah kami, sungguh berat tanggungan kami ini tetapi tetap kami yakin bahawa Tiada Daya Upaya Tanpa Keizinan Allah SWT dengan berkat Nur Muhammad KekasihMu Muhammad SAW

saya petik kata2 dibawah dari blog
http://mistisfiles.blogspot.com/

----------------------------------
"Sesungguhnya orang kafir itu merencanakan tipu-daya jahat dgn sebenar2 jahatnya

(Ath Thaariq15)

ok.. Al Quran telah memberi hint bahawa org kafir menjalankan konspirasi yg jahat

daripada itu juga ALLAH memberi janji...

....mereka menjalankan tipu daya dan Allah menggagalkan tipu daya (mereka), kerana Allah sebaik-baik Yang menggagalkan tipu daya
(Al Anfaal 30)

antara yg lain..

. dan orang-orang (Yahudi Yang kafir) itupun merancangkan tipu daya , dan Allah pula membalas tipu daya (mereka); dan (ingatlah), Allah sebijak-bijak Yang membalas (dan menggagalkan Segala jenis) tipu daya. (Ali 'Imran 15)

ALLAH m'beri jaminan berlakunya pembongkaran dalam konspirasi jahat mrk.

bukankah 'mereka'(org kafir)yg merancang kejahatan dr golongan manusia... dan apakah alat yg dijadikanNYA utk m'bongkar..?

apabila ada yg menyebarkan....

ber'pro-kontra' lah dgn HIKMAH KEBIJAKSANAAN"

by E'jaz at July 14, 2009 11:35 PM

Izzat said...

Kak Umi,

Walaupun saya x dapat pergi,saya doakan kak Umi berjaya dalam perjuangan Kak Umi kerana kebenaran pasti akn tertegak jua satu hari nanti.InsyaAllah,Amin.

Anonymous said...

Assalamualaikum warohmatullah buat Ummi dan seluruh rakan seperjuangan.

Bagi teman teman yang berkesempatan untuk mengiringi Ummi sebagai tanda sokongan padu teruskanlah TETAPI jagalah tatasusila dan lunas undang undang. JANGAN BERTINDAK LIAR DAN JANGAN KETERLALUAN. The battle is just begin.

Doa restu saya untuk Ummi dan seluruh rakan rakan seperjuangan untuk menegakkan yang HAQ dan menghancurkan yang BATHIL. Saya memohon maaf tidak dapat hadir kerana berada diluar negara.

Ingatlah ini adalah permulaan yang panjang.

Selamat berjuang Ummi dan seluruh rakan rakan marilah kita bermunajat agar Allah merahmati perjuangan ini.

DOA SAYA UNTUKMU UMMI DAN SELURUH UMMAT MELAYU AGAR DIDALAM PELIHARAAN ALLAH.

ALLAHUMMA RABBI YA ALLAH BERIKANLAH KEMENANGAN KEPADA KAMI DALAM DALAM MENEGAKKAN KEBENARAN DEMI UGAMA ISLAM YANG KAU REDHAI. AMIN ALLAHUMMA AMIN.

HIDUP MELAYU! HIDUP MELAYU! HIDUP MELAYU!

TAKKAN MELAYU HILANG DIDUNIA.

DIRGAHAYU MALAYSIA.

AMBIA

Zek said...

Baca "OutSyed The Box Anwar's 17 Nights of Terror" Posting 12 August 2010.

Ketahuilah betapa zalimnya Anwar bertindak kepada UMI dan AZIZAN.

Gerakan Timur said...

Ummi,

GT mesti turun....

Salam Perjuangan!!!

siti norhanim said...

Jom Mariiiiiiii Kita jumpaaaaaa

Rabiyah said...

Salam kpd Umi & semua. Saya doakan agar perjuangan Umi yang ikhlas ini sentiasa dilindungi Allah. Zikir selalu & sentiasa ingat Allah ye Umi.. Hanya Allah tpt kita bergantung. Saya bersyukur kerana telah ada blog seperti ini, yang dgn berani menceritakan salah laku & keburukan perangai Anwar. Teruskan perjuanganmu.. Mogs semua Malaysia sedar & penyokong Anwar kembali ke pangkal jalan.Insya Allah..

Anonymous said...

Frust lah......saya di PMas, jauh sgt lagipun kerja......mcm mana?????????????????????????? Nak jumpa umi ni.......pelanlah yg terbaik utk kami di timur ni.....ok!

Teddybear Cute said...

Teruskan perjuangan pada kak Ummi. Tuhan senentiasa bersama kak Ummi. Sekian dari Tai Khai Eong.

Anonymous said...

Salam Cik Ummi, Saya memang tak percaya dengan Anwar ni sejak kes pertama lagi .Kat tempat saya dulu, ada ceramah yang diatur untuk Cik Ummi tetapi dibatalkan sebab takut menghina mahkamah kerana perbicaraan masih berjalan. Saya berharap Ummi dapat menjelajah negara untuk menjelaskan cerita yang sebenar kepada rakyat yang jauh.

2. Tentang saman yang Cik Ummi nak buat ni, saya agak ragu akan kekuatan faktanya kerana kesnya agak longgar terutama saman kepada Wan Azizah dan PAS.Harap-harap Ummi ada kes yang cukup kuat untuk mereka. Kalau tidak, lagi kuat sombong mereka kalau saman Ummi ini tak menang.

3. Bab saman Karpal pula, saya musykil adakah Ummi dah confirm jadi anak guam kepada karpal Singh pada masa itu. Maklumlah, Karpal ini agak kuat dia punya pusing

Walau bagaimanapun, saya doakan usaha Cik Ummi ini akan berjaya. Saya sentiasa menyokong Cik Ummi.
"NO TO ANWAR".

ZAIDI.

Anonymous said...

MOGA SOKONGAN YANG PADU DAPAT DIKUMPULKAN ESOK. MORE THAN 50 K.
KASI GENTAR SAMA TERTUDUH.TAK TAHU APA YANG SEDANG MEREKA FIKIRKAN SEKARANG. SEMUANYA SUDAH TERBALIK BERKAT SUMPAH DAN DOA SAIFUL DAN KITA SEMUA.AKU NAK LIHAT SERBAN LEBAI SINGH DAH TAK TERBELIT LAGI DIKEPALA.SELAMA NI LIDAH DIA PANADAI MEMBELIT.LAWAN TETAP LAWAN AGAR YANG BENAR AKAN MENDAPAT HAKNYA.MOGA SEMUANYA BERJALAN SEPERTI DIRANCANG.AGAMA ISLAM DAN BANGSA MELAYU TETAP AKAN BERKUASA DI TANAH AIR INI.

Kama At-Tarawis said...

Walaupun saya tak dapat pergi, saya iringi dengan doa agar Ummi sentiasa dalam keredhaan Allah swt. I have been with you from Day One and I shall be with you till justice is done.

azura.k said...

semoga Ummi teruskan perjuangan. tetapkan niat yang betul untuk berjuang. Insha Allah segala urusan akan dipermudahi Allah.

oRang kAmpong said...

dont be kuatir.aku turun sok dgn seme org kampong aku.i pollow.

Anonymous said...

semoga mendapat sokongan padu dari rakyat malaysia!

CeeCakMan said...

salam..

kak ummi wlupun saya xdapat hadir esok saya tetap mendoakan kepada ALLAH swt supaya dipermudahkan segala urusan kak ummi dan di beri perlindungan pada kak ummi dalam perjuangan kak ummi.semoga yang bersalah akan di adili dan dihukum dgn hukuman yg setimpal bgnya di dunia ini.. i'allah.. amin.....

Hahn said...

Mudah mudahan di permudahkan jalan untuk Ummi.

Kalau dia mahu tiada siapa yang boleh halang tapi kalau dia tak mahu tiada siapa yang boleh tolong.

Biar kali ini tutup buku dalam lipatan sejarah untuk pengkhianat bangsa dan ugama yang terbesar selama sejarah Melayu yang kita tahu.

Hang Jebat berdepan depan tapi yang ni makan dalam.

Anti Provokasi said...

Mintak tolong penyokong Ummi berhati-hati ngn provokasi pihak-pihak tertentu yang sengaja mencetuskan kekacauan.Motifnya tak lain tak bukan adalah semata-mata untuk memburuk-burukkan Srikandi dan penyokong-penyokongnya sekali.

Modus operandi mereka ialah dengan menyamar sebagai penyokong Ummi dan pada masa yang sama membuat provokasi. Apabila plan mereka berjalan lancar, media mereka akan capture gambar provokasi tersebut untuk disebarkan demi faedah politik mereka.

Pengikut-pengikut Ummi jgn sesekali terikut-ikut ngn rentak provokasi tersebut bagi menjaga nama baik Ummi. Kalau boleh tangkap gambar penyamar-penyamar tu dan paparkan kat blog Ummi nanti.

Sekadar ingatan...

matatelinga said...

Salam semua,

Masanya telah tiba...ayuh kita semua turun beri sokongan kepada Ummi dalam perjuangan menentang kebatilan. Enough is enough.

Sebarkan kepada semua kenalan, supaya dapat bersama. Selain nya, panjatkan lah doa kpd Allah swt, semoga dipermudahkan, berjalan dgn lancar dan dilindungiNya. Amin.
We are with you Ummi.

Angela said...

U - UNTUK
M - MERTABAT
M - MELAYU
I - ISLAM

H - HARAP
A - AZMIN
F - FIKIR
I - IDEA
L - LAWAN
D - DAJJAL
A - ANWAR

Anonymous said...

salam semangat, ummi!

doa dan ucapan syabas kpd ummi dan semua para penyokong kebenaran yg akan mengatur langkah penting petang esok.

my

Anonymous said...

may ALLAH bless u, semoga dipermudahkan segala urusan dan memberkati perjuangan ummi.

u r not alone. ramai orang diluar ni telah sama2 berdoa akan kebenaran akan terlerai dan ummi merupakan insan terpilih melaksanakan tanggung jawab ummah.
terima kasih juga pada saiful, mungkin kerana berkat doanya ditanah suci ari tu :D

Anonymous said...

Pakcik MM tak dapek poi USJ tu. Harap2 pengunjung2 blog ni jagolah keselamatan Ummi yo! Pakcik MM doakan dr jauh jo! Go Ummi Go!

-Pakcik Monang Motto-

NAJIHA NAHBEE said...

Salam semua,

Kami akan turun dari selatan tanah air , bersama sama umi.

Tenagkan hati banyak berzikir mudahan semuanya di permudahkan Allah.

Tegakkan kebenaran melawan "Dajal Kecil" Malaysia Anwar Al Jubree.


salam dari :ALK

Allah hu Akbar
Allah hu Akbar
Allah hu Akbar

hisham said...

kepada yang dekat atau yang sekitar lembah kelang tu pergi lah...
hendak seribu daya,tak hendak seribu dalih...
jika semasa reformasi dulu ada yang sanggup tinggalkan kerja malah terbuang kerja demi mempertahankan si munafik...
kenapa demi kebaikan negara dan sokongan kepada kebenaran kita tidak sanggup berkorban.
pada yang jauh....kita sama berdoa semoga tidak berlaku seperti apa yang terjadi kepada rahimi tempoh hari.
bersedia dari awal wahai sahabat2 ku yang berjaya menghadzirkan diri anda.
ini satu perjuangan...
mohon maaf kepada ummi dan sahabat sekelian yang hadzir.
saya dari kuala nerang pulang dari kebun terus online jam 08.30. baru terbaca perjumpaan ini...bagaimana pun..saya akan bertolak pada jam 10.00pg bersama beberapa orang kawan..
diharap saya dapat sempat sampai tepat pada masanya..
harap tiada halangan..
INSYAALAH...

Anonymous said...

Salam, Kak Umi,

Saya doakan supaya urusan Kak Umi dipermudahkan pada hari ni. Saya tak dapat dtg kerana berada di Pantai Timur, namun doa saya tetap mengiringi kak Umi.

Satu kebenaran takkan dapat ditutup dgn seribu penipuan...

Anonymous said...

Semoga Allah Mempermudahkan perjuangan ini...

Ummi, apa2 pon letakkan niat yang ikhlas kerana Allah, pasti DIA akan membantu perjuangan ini. Kami akan membantu dan memberi sokongan dari belakang (erkkkk belakang lagi?)

Aminnnn

Anonymous said...

Salam Ummi,

Saya nak cadangkan kepada yg akan menghadiri perjumpaan tu nanti kalau boleh pakai baju yg sama warna i.e. hitam atau merah sebagai tanda sehati-sejiwa menyokong perjuangan Ummi. Tunjukkan pula yg kita juga boleh bersatu-hati dalam menegakkan kebenaran.

Anonymous said...

Salam kepada semua,

Sebagaimana yang diminta oleh Cik Ummi sebelum ini, kalau boleh, sesiapa yang akan mengiringinya nanti hendaklah memakai baju putih. Kalau tak silap saya lah.

Semoga kita bersama-sama berjuang mengekang makhluk perosak di bumi Malaysia yang tercinta ini.

retox8000 said...

http://thearrivals.blogspot.com/

Anonymous said...

SEMOGA ALLAH S.W.T. MEMUDAHKAN SEGALA PERBUATAN ANDA DALAM MENEGAKKAN KEBENARAN. AMIN...

Tie said...

Tuhan sentiasa bersama dengan orang yang benar. Insyaallah.

zainalsamsudin said...

insyaallah perkara yang benar akan dirahmati allah ...berjuanglah demi bangsa, agama dan negara telah tercemar oleh kumpulan yg tamak haloba demi kepentingan peribadi mereka ramai yg akan menyokong anda walau pun tidak dapat bersama untuk hari ini,,,insyaallah masa akan datang akan bersama, walau disaat2 yg genting sekali pun insyaallah....

Anonymous said...

nampaknyer mcm ada agen yg nak memutarkan fakta dan ingin melihat acara ini tidak berlaku.... ummi dah cakap pakai baju putih tanda sokongn pada ummi.. kenapa lak kau suruh pakai baju merah dan hitam??? mmm.. aku musykil.. hati2 semua... kita tunjukkan sokongan padu... ingat pakai BAJU PUTIH.....

Anonymous said...

weiiiiiiiii,,,sape2 yang pergi tu siap lah senjata kit...bukan senjata yang haram...serbuk kunyit pun ok gak......kasi tabur pada sape yang buat kacau.....kakakakakakaka

satu lagi aku nak pesan, korang tolong jaga ummi tu, rasa2 ada yang senang duduk malam ni...huhhuhuhu

Anonymous said...

sape plak yg gatal2 suruh pakai hitam dan merah ni?.,,hitam nak kabung cina mati, merah nak rai hindraf ke?...OMG....

penyokong nuar bontot atau PR, korang kalo malu nak datang, korang wakil je ke puak2 ni, baju putih dah di sponsor...kalo time piihanraya, rajin dorang turun padang...ekekekeke

http://thestar.com.my/archives/2010/5/31/lifefocus/f_2pocong.jpg

Njah said...

Saya doakan Ummi, perjalanan yang baik ini akan menyebelahi Ummidan menyelamatkan Malaysia dan umat Melayu keseluruhannya. Insyallah Ummi.

Anonymous said...

ummi..

teruskan usaha anda.
really sorry. i got exam at 5pm ,kalau takde,, nakk join sekali..

Anonymous said...

sy akan turun bawak 10 org kawan

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=W85BH2PNq48&feature=related

ummi, amalkan doa ni buat pelindung diri..insyaalah kerana fadhilatnya bagi sesiapa yang banyak membaca selawat ni setiap hari akan memperolehi keselamatan dan pertolongan Allah dengan wasilah/perantaraan Nabi Muhammad saw

semoga ummi dan keluarga dipelihara ALLAH selalu
gudluck

puyee said...

salam Ummi,

Segala puji hanya bagi Allah yang mengizinkan akhirnya kebenaran dipihak Ummi setelah mendiamkan diri selama 13tahun.

Allah akan sentiasa menunaikan janjinya untuk mengabulkan doa orang yg dizalimi. Saya doakan ummie agar dipelihara oleh Allah dari segala kejahatan yang Allah letakkan kepada orang-orang yang berniat jahat.
Dan Ummi akan diberi kebaikan atas perjuangan ummi untuk membanteras keburukan yang dilakukan oleh manusia bernama Anwar. Ummi akan dibantu Allah selagi Ummi membanteras keburukan ini kerana perintah Allah dengan niat untuk sukakan Allah.

Ya Allah, Kau tunjukkanlah kebenaran dan Kau lenyapkanlah kebatilan. Ya Allah, Kau hidupkan kembali cahaya Islam yang selama ini pudar dan malap. Selama ini kami semua berada dalam kebatilan dan zulumut dengan kegelapan jahiliyah moden. Segala kemunafikan, kefasadan, kemungkaran Kau lenyapkan lah wahai Allah, setelah ada orang dikalangan kami rakyat Malaysia yang bersungguh-sungguh menegakkan kebenaran, menegakkan kalimah Agung, kalimah mulia, kalimah Tauhid, kalimah menjadi tali yang kukuh antara Robb dan hambaNya.

Ya Allah, seteleah kerja mengajak kebaikan dan mencegah keburukan seperti para rasul dan para sahabat kembali hidup dibumi bertuah ini, tanahair tercinta ini, Kau hidupkanlah kembali kegemilangan islam wahai Allah, kembalikanlah keamanan wahai Allah..

Cukuplah wahai Allah mengazab kami dengan segala kemungkaran yang sedang berleluasa ini. Orang2 fasiq memimpin kami. orang yang hati jahat merencana yang buruk ke atas kami dengan izinMu wahai Allah atas kesalahan kami krn mengabaikan tanggungjawab kami sebagai khalifah Mu di bumi ini.

Wahai Allah tegakkanlah yang HAQ dan hancurkanlah BATIL.
Berilah hidayat kepada semua orang islam khususnya di Malaysia agar kembali mentaati segala perintahMu khasnya mendukung 5 rukun islam dengan sebenar2nya seperti junjungan Besar Nabi Muhammad saw.

Berilah hidayat kepada semua orang bukan islam untuk terima hidayat dan mengucapkan 2 kalimah syahadah 'Aku bersaksi tiada tuhan selain Allah, Aku bersaksi Muhammad rasul Allah'.

Dan wahai Allah, Kau angkatlah orang-orang beriman dikalangan kami menjadi pemimpin kami agar kami beroleh kebaikan dunia dan kebaikan di akhirat. Cukuplah wahai Allah Kau hina dan azab kami selama ini.

Wahai Allah, Kau kembalilah kemuliaan raja-raja melayu kami kerana mereka ketua kami yang mendukung agama Mu yang suci, islam yang mulia. Agama yang Kau redhai dunia akhirat.

Waha Allah ampunilah segala dosa-dosa kami, sesungguhnya kami banyak menzalimi diri kami selama ini kerana mengabaikan perintah2 Mu khasnya 5 rukun islam yang menjadi tunjang agama yang suci ini.

Wahai Allah, masukkanlah dalam hati kami cinta padamMu, cinta kepada orang Kau cintai, dan cinta kepada amal yang Kau cintai.

Ya Allah, kau bantulah Ummi dalam perjuangan dia menentang kemunafikan menusia bernama Anwar. Kau pelihara lah dia dari segala kejahatan dan kurniakanlah ummi perlindungan dari Mu.
Sesungguhnya, tiada sebaik-baik memberi perlindungan selain Mu Allah, tiada yang mendatangkan buruk atau baik selain Mu Allah, tiada yang tolong kami selain Mu Allah, Kau lah tuhan kami, Tuhan kami dunia akhirat, Kaulah yang menjaga kami selama ini, tiada yang menjaga kami selain Kau Allah.

Wahai Allah kabulkan doa ini, kami berdoa kerana perintah Mu dan untuk sukakan Mu Allah.

Sampaikan selawat dan salam keatas junjungan besar Nabi Muhammad saw, keluarga baginda, sahabat r.hum dan orang2 soleh dan beriman samada yang dah meninggal dan yang masih hidup di kalangan kami.

Ameen....

puyee said...

salam Ummi,

Segala puji hanya bagi Allah yang mengizinkan akhirnya kebenaran dipihak Ummi setelah mendiamkan diri selama 13tahun.

Allah akan sentiasa menunaikan janjinya untuk mengabulkan doa orang yg dizalimi. Saya doakan ummie agar dipelihara oleh Allah dari segala kejahatan yang Allah letakkan kepada orang-orang yang berniat jahat.
Dan Ummi akan diberi kebaikan atas perjuangan ummi untuk membanteras keburukan yang dilakukan oleh manusia bernama Anwar. Ummi akan dibantu Allah selagi Ummi membanteras keburukan ini kerana perintah Allah dengan niat untuk sukakan Allah.

Ya Allah, Kau tunjukkanlah kebenaran dan Kau lenyapkanlah kebatilan. Ya Allah, Kau hidupkan kembali cahaya Islam yang selama ini pudar dan malap. Selama ini kami semua berada dalam kebatilan dan zulumut dengan kegelapan jahiliyah moden. Segala kemunafikan, kefasadan, kemungkaran Kau lenyapkan lah wahai Allah, setelah ada orang dikalangan kami rakyat Malaysia yang bersungguh-sungguh menegakkan kebenaran, menegakkan kalimah Agung, kalimah mulia, kalimah Tauhid, kalimah menjadi tali yang kukuh antara Robb dan hambaNya.

Ya Allah, seteleah kerja mengajak kebaikan dan mencegah keburukan seperti para rasul dan para sahabat kembali hidup dibumi bertuah ini, tanahair tercinta ini, Kau hidupkanlah kembali kegemilangan islam wahai Allah, kembalikanlah keamanan wahai Allah..

Cukuplah wahai Allah mengazab kami dengan segala kemungkaran yang sedang berleluasa ini. Orang2 fasiq memimpin kami. orang yang hati jahat merencana yang buruk ke atas kami dengan izinMu wahai Allah atas kesalahan kami krn mengabaikan tanggungjawab kami sebagai khalifah Mu di bumi ini.

Wahai Allah tegakkanlah yang HAQ dan hancurkanlah BATIL.
Berilah hidayat kepada semua orang islam khususnya di Malaysia agar kembali mentaati segala perintahMu khasnya mendukung 5 rukun islam dengan sebenar2nya seperti junjungan Besar Nabi Muhammad saw.

cont.......

puyee said...

Berilah hidayat kepada semua orang bukan islam untuk terima hidayat dan mengucapkan 2 kalimah syahadah 'Aku bersaksi tiada tuhan selain Allah, Aku bersaksi Muhammad rasul Allah'.

Dan wahai Allah, Kau angkatlah orang-orang beriman dikalangan kami menjadi pemimpin kami agar kami beroleh kebaikan dunia dan kebaikan di akhirat. Cukuplah wahai Allah Kau hina dan azab kami selama ini.

Wahai Allah, Kau kembalilah kemuliaan raja-raja melayu kami kerana mereka ketua kami yang mendukung agama Mu yang suci, islam yang mulia. Agama yang Kau redhai dunia akhirat.

Waha Allah ampunilah segala dosa-dosa kami, sesungguhnya kami banyak menzalimi diri kami selama ini kerana mengabaikan perintah2 Mu khasnya 5 rukun islam yang menjadi tunjang agama yang suci ini.

Wahai Allah, masukkanlah dalam hati kami cinta padamMu, cinta kepada orang Kau cintai, dan cinta kepada amal yang Kau cintai.

Ya Allah, kau bantulah Ummi dalam perjuangan dia menentang kemunafikan menusia bernama Anwar. Kau pelihara lah dia dari segala kejahatan dan kurniakanlah ummi perlindungan dari Mu.
Sesungguhnya, tiada sebaik-baik memberi perlindungan selain Mu Allah, tiada yang mendatangkan buruk atau baik selain Mu Allah, tiada yang tolong kami selain Mu Allah, Kau lah tuhan kami, Tuhan kami dunia akhirat, Kaulah yang menjaga kami selama ini, tiada yang menjaga kami selain Kau Allah.

Wahai Allah kabulkan doa ini, kami berdoa kerana perintah Mu dan untuk sukakan Mu Allah.

Sampaikan selawat dan salam keatas junjungan besar Nabi Muhammad saw, keluarga baginda, sahabat r.hum dan orang2 soleh dan beriman samada yang dah meninggal dan yang masih hidup di kalangan kami.

Ameen....

Longchepoh said...

Baru terbaca. Terasa bergenang air mata. Tapi masih ada masa. Lepas zohor ni marilah kita sama-samalah berdoa walaupun dari jauh semoga Umi dilindungi dari perbuatan khianat dajal-dajal. Kebenaran akhirnya menjelma kepada rakyat Malaysia. Itupun anugerah Allah kepada yang hatinya hidup dan berfikir.

Anonymous said...

salam

PUYEE, thanks for the doa !

AMIN..!!
AMIN..!!
AMIN..!!

Abdul Hayee said...

SEBAK RASA HATI KU MEMBACA DOA MU SAUDARA PUYEE.

SEMOGA DOA KITA SEMUA DIMAKBULKAN ALLAH JUA.

AMEEN! AMEEN! AMEEN!

Anonymous said...

banyak ke dapat bayaran kali ni ummi?

Anonymous said...

semoga ALLAH S.W.T selamatkan perjalanan srikandi7 ummi... aminnn...

Anonymous said...

salam....ummi ! walau pun akak tak dpt hadhir bersama....tapi akak tetap teguh berdiri bersama2 ummi demi menegak kan kebenaran.....semoga ummi tenang dan sabar ....lakukan yg terbaik demi agama bangsa dan negara.....pengkhianat wajib dihapuskan walau dgn cara apa sekali pun!!!!!

Anonymous said...

walaupun sy xdpt dtg sebab jauh. . .


TAPI SOKONGAN SAYA SEMANGAT SAYA TETAP BERSAMA ANDA.!!!!!!

BUKTIKAN KEBENARAN HAPUSKAN LAKNATULLAH!!!


TERUSKAN PERJUANGAN!!!!

dino.yp@gmail.com said...

tak sempat la ummi...adoiiiii, awat tak bagi tau awal2... kalau ada lain kali bagi tau awal2.. saya doakan ummi berjaya.

Anonymous said...

Kpd Abg-Bo
January 12, 2011 5:42 AM

"dulu saya ada beli CD reformasi 98 dan didedikasi ke atas nama anak saya supaya dia jadi mcm anwar....hahahahahahhahahahahhahahahahahahhaha.......jangan gelak kan akuuuuuuu.....hahahahahahahaha"

Sy ada seorg kwn mcm Abg-Bo, namakan ank Anwar Ibrahim b. .... tp bkn org PKR org PAS, bila sy kt kesian kat ank awk bila dia tau sape dia "Anwar Ibrahim" yg ayahnya sanjung apa dia nak jwb. Hrp2 dia g lah tukar nama ank ikut nama kwn2 Rasulullah kan lbh baik. Alih2 aku dia buat musuh. Niat hati nak tlg ingatkan dia, siap bhskan aku lagi. Tp aku tak kisah sb puak PAS ni memang suka memaki hamun org jd aku trm jer lah ...... Cuma harapan aku satu hari nanti jk dia terjumpa aku dia minta maaf dan trm kenyataan yg dia tlh silap besar thdp anknya. Maruah diri ank tu... kena jaga.

puyee said...

Salam Ummi,

Maaf saya tak dapat hadir ummi punya PC kat USJ tadi sebab ada urusan tak dapat elak.

Namun saya baru habis dengar ucapan ummi ketika PC tadi di http://wadahkelanajaya.blogspot.com/

Tahniah ummi, awak bercakap benar. saya percaya. kalau ummi tidak bercakap benar dah 10 tahun lepas awak dilaknat oleh Allah. Kerana ummi dah bersumpah laknat 10 tahun lepas untuk buktikan apa yg ummi buat adalah benar.

Saya doakan ummi terus dibantu Allah dan dilindungi Allah dari segala kejahatan orang-orang yang berniat jahat terhadap ummi. Semoga Allah menangkan ummi di mahkamah nanti. Ingatlah wahai ummi, tiada yg berkuasa tlg ummi selain Allah, tiada yang berkuasa lindungi ummi dari segala kejahatan selain Allaj, tiada yang kuatkan hati ummi utk bongkar kebatilan selain Allah, tiada yang bagi ummi sabar hadapi segala ini selain Allah, tiada yg banyak berbuat baik pd ummi selain Allah, tiada yang menolong ummi selama ini selain Allah. Allahlah tuhan, tiada tuhan selain Allah. Tuhan dunia akhirat.

Pembaca,
percayalah ummi bercakap benar. Allah takkan simpan laknat Allah bagi yg bersumpah palsu. lebih2 lagi dalam berkaitan maruah orang.

wslm

puyee said...

Salam Ummi,

saya baca yang awak akan berdebat dengan anwar pasal kes 1998 di mstar.online. saya cadangkan awak batalkan je hasrat tu sebab buang masa je. awak concentre kes saman 700 juta kat court je dah. debat2 ni buang masa je dgn orang mcm tu.
saya harap ummi terima cadangan sy ni.

wslam...

Orang Edgecumbe Road, Penang said...

salam ummi...

saya baru terbaca posting ni. Saya tak sempat nak ke sana petang tadi. Apapun doa saya semuanya berjalan lancar buat ummi. Walau berapa lama pun ummi telah menanti akhirnya Allah tunjukkan segalanya.

Seperkara lagi, pujian harus diberi kerana posting ummi kali ini sangat berhemah bahasanya. Saya yakin ramai yang akan terus menyokong ummi. Jangan jadi macam DSAI tu dan kaum kerabatnya yang menghalalkan maki hamun. Kali ini bahasa ummi benar2 dapat menawan hati saya dan hati ramai penyokong ummi. Bravo ummi...we are all here with you.

Be strong, keep cool and truth will prevail.

InsyaAllah.

Salam hormat,
Orang Edgecumbe Road,
Penang.

zed said...

ummi saya dah tgk video PC tu. ummi memang berani.

bak kata pepatah BERANI KERANA BENAR!!

Al-juburi, Azmin, Azizah, Karpal anda berani?

lepas ni mungkin ada RANKON...
insyaAllah sy akan bersedia

Mael pengerang said...

Syabas UMMI... Semoga kebenaran akan terbukti kali ini... 100% Sokong...Gd luck..

LAKSMANA KOTA said...

Syabas UMMI...
100% sokong.... Buktikan kebenaran..
Gd Luck...

Anonymous said...

Rakaman PC petang 13/1/2011 Ummi

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=AvjCbr7h-6Q

Anonymous said...

Yang ni baru betul!! takde edit2..

Part 1
http://www.youtube.com/watch?v=GEKF2YJniiQ

Part 2
http://www.youtube.com/watch?v=281zxCXNIiQ

Part 3
http://www.youtube.com/watch?v=HcGom_zFIr4

Anonymous said...

Alhamdulillah....teruskan perjuangan untuk umat melayu yg pastinya beragama islam menentang manusia yg bertopengkan syaitan.Cubalah minta kerjasama dari YB zulkifli nordin dan Saudara Ezam kerana pasti akan lebih kuat jika lebih ramai bersama kita.insya-allah kita akan tau juga akhirnya siapa sebenarnya anwar durjana.Amin-Amin Ya Rabbal al-amin

Anonymous said...

MINTA JANGAN CUBA BERDEBAT DENGAN AL JUB...KERANA ITU ADALAH KEKKUATANNYA.
CARILAH KELEMAHANNYA.KALAU NAK BERDEBAT KAT COURT.ITULAH KELEMAHANNYA.JANGAN MASUK PEERANGKAP DIA.JANGAN BUANG MASA SEBAB DIA PANDAI TUKAR TUMPUAN RAKYAT DENGAN CARA BERDEBAT.MOGA UMMI TERUS FOKUS DENGAN KES.

PaKMie said...

Salam all...

Demi menegak kebenaran, saya warga Pakmie.blogspot.com tetap berada bersama Ummi.

Seluruh rakyat yg cintakan kebenaran di negara ini menunggu pendedahan iklas dari Ummi....selamat berjuang!!!

Anonymous said...

tiada yang bisa sama sekali memberi mudharat....dan tiada yang bisa sama sekali memberi manafaat melainkan dengan izin-Nya....yang Maha Mengetahui...Maha Mengasihani...

bahawasanya tiada Tuhan yang disembah melainkan Allah S.W.T....dan Nabi Muhammad S.A.W itu pesuruh Allah S.W.T...

tidak akan sesekali sama....perjuangan Haq dengan perjuangan bathil....

wallahu'alam...

Anonymous said...

Salam Kak Umi.

Semoga permulaan ini dapat di sudahkan secepat munkgin. Takde ler ter"liwat" sampai bertahun-tahun macam satu kes lain tuh.

Hari ini SiAnwar dengan terang2nye dah iktiraf akak umi sebagai"Nyamuk". Opss.. jangan melompat kak. Jangan kerutkan dahi.. jangan naik angin turun angin. Senyum sampai ke telinga.. gelak sampai guling-guling.

Dia kena ingat "Nyamuk" yang seekor ni laa bakal membakar "kelambu" dia.. hehehe..

Baru ajak debat.. dah gelabah suruh orang lain tolong jawabkan. Apa punya public figure baru kena sergah dengan nyamuk, terus suruh orang lain tolong jawabkan. Eeee... penakut .. takde TELOQ!!! Orang "korea" tu dah kasi rebus buat kimchi.. wakakaa..

Salam perjungan kak!

Datok Orang Kaya Nahza said...

kami berdoa kak ummi berjaya menentang geng geng pengkhianat bangsa ini.Allah bersama kita .
zikrullah senjata kita .iman dan taqwa pakaian kita .
rakyat malaysia yg cintakan kebenaran, keadilan dan kesejahteraan sudah lama menunggu kebenaran tertegak di bumi tercinta ini.

anakdegil said...

Salam kak Umi,saye amat mengagumi kbranian akak,n saye nk bg akak tabik spring.Akak skang ni ley jd Tun Teja zaman moden.Saye suke org Melayu yg mcm akak ni brani,klo sblm ni idola saye dlm Malaysia ni hanya Tun Dr.Mahathir skang ni ade lg sorang Idola saye.Kak Umi adelah idola saye krane brani menegakkn keadilan.Tun Dr.Mahathir n Tun Teja (Kak Umi) adalah idola saye.Kak Umi truskn prjuangan kak Umi,jgn gentar keris sudah d tgn,Lg 1,ape kate kak Umi buat akaun FaceBook,mmg lg bez...Saye br harap 1 ari nnti saye dpt berjumpe ngan Kak Umi face 2 face,sbb Tun Teja yg dulu saye x pernah jumpe tp saye nk sgt dpt brjumpe ngan Tun Teja zaman moden...Go..Go,,Kak Umi trskn Jihad ke jln Allah...:)

Anonymous said...

salam

saya nak mencelah.
sebenarnya ada seorang lagi individu atau sekumpulan manusia yg sehingga kini masih diserang dan difitnah tak kesudahan selain ummi hafilda.

sedangkan ummi sbg seorang individu boleh menyaman hingga ratusan juta keatas ai&co diatas segala malu/petaka/hilang jutaan bisnes/tertekan, saya rasa mereka yg senasib dgn ummi ni boleh (jika mereka mahu) menyaman ai berlipat kali ganda ratusan juta ringgit.

tak payah sebut mende lain - cakap pasal bisnes je, disebabkan fitnah jahat ai&co, habis rangkaian bisnes mereka dihancur lumatkan ai&co. yg dpt mana busuk Tun M juga.
disebabkan itu juga rakyat islam kembali susah utk dptkan sumber makanan dan perkhidmatan halal. kalau camtu kita pun boleh saman ai&co beramai-ramai.

sampai sekarang ummi masih lagi dihina. begitu juga dgn orang ini serta ahli keluarganya yg terpaksa hidup seperti org salah sepanjang masa. tiada kebebasan walau bernafas dibumi sendiri.

mereka ialah ustaz ashaari dan ahli keluarganya.

ai&co sering menjerit2 supaya keadilan diberikan kepadannya, tetapi bgmn dgn org2 yg telah dia aniaya? dimana keadilan utk mereka? masing2 terpaksa memendam rasa. jika ada yg berani pun pasti akan dituduh dgn pelbagai fitnah spt adik sepol.

doakan semoga ai&co segera didaftarkan masuk ke sg buloh resort & spa yg sgt sesuai utk mereka merehatkan minda dan menenangkan jiwa bagi menghabiskan sisa2 umur dikala tua.

SELAMAT DATANG KE SG BULOH RESORT & SPA !!!

gensuri said...

Assalamualaikum Umi.
Meski kita di jarakkan laut cina selatan tapi dan tidak dapat mengikuta tiap ceramah yang Umi adakan, tapi saya tidak ketinggalan mengikuti segala paparan terkini Umi mengenai putar belit si anugerah tuhan. teruskan perjuangan Umi kami akan sentiasa bersamamu dalam memperjuangkan kebenaran. Sesekali kalau ada kelapangan datanglah pulak ke Sabah. Biar berpuluh batu jauhnya dari tempat saya Umi mengadakan ceramah Insya'Allah saya/kami akan datang untuk memberikan sokongan tidak berbelahbagi terhadap pejuang@srikandi kami UMI HAFILDA.